Egy korlátokkal teli világban a Hyundai valami egészen mást kínál
A Hyundai Motor „Egy korlátokkal teli világ” címmel
vadonatúj digitális kampányt indított, amellyel a vállalat ötéves,
kilométerkorlát nélküli garanciáját népszerűsítik.
A rövid animációs filmek gyűjteményének közös jellemzője,
hogy a történések alatt a holland 2 Unlimited eurodance együttes 1993-as No
Limit című slágerének akusztikus változata hallható. A történetek
középpontjában ejtőernyősök, gorillák, elhanyagolt kastélyok és mariachi
zenészek állnak, akik segítségével bemutatják a világ figyelemreméltó
helyzeteinek korlátjait, majd emlékeztetik a nézőket a Hyundai korlátlan
garanciájára.
„Az ’Egy korlátokkal teli világ” kampányunkon keresztül
elérhetjük azokat az embereket, akik még az autóvásárlási folyamat legelején
tartanak” – mondja Mark Hall, a Hyundai Motor Europe marketingrészlegének
alelnöke. „Tudjuk, hogy a garancia sokak számára fontos tényező, ám ez egy elég
unalmas téma. Kampányunkkal a Hyundai iparágvezető, korlátlan ajánlatára hívjuk
fel a figyelmet érdekes és humoros formában.”
Az új kampány többféle módon kerül a célközönség elé
Európában, beleértve a televíziót, mozit és a nyomtatott formát csakúgy, mint
az online és közösségi médiacsatornákat is, ahol a Hyundai több mint 1,5 millió
rajongóval rendelkezik a Facebook, Twitter és YouTube oldalakon.
A Hyundai 2010 óta kínálja ötéves, Tripla 5
garanciacsomagját újonnan vásárolt autóihoz, amely nemcsak kilométer-korlátozás
nélküli utazást tesz lehetővé, de tartalmazza a díjtalan ötéves országúti
segélyszolgálatot és az ebbe az időszakra vonatkozó éves járműellenőrzést is.
Az „Egy korlátokkal teli világ” kampány összes filmjét a
Hyundai Motor Europe YouTube csatornáján találhatják meg az érdeklődők.
Forrás: hyundaipressoffice.co.uk
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!