Jótékonysági versenyt hirdet a Hyundai


A Hyundai Motor Company az Electronic Arts népszerű „Real Racing 3” mobiljátékában most lehetőséget kínál a résztvevők számára adományozásra és ugyanakkor egy VIP belépőt is a WRC egyik futamára.  

Az április 22 és május 12 közötti három hetes versenyben (game4good.hyundai.com) a játékosok minél több kört teljesítenek, automatikusan annál többet adományoznak jótékonysági célokra. Az adományokkal a rászoruló gyermekek megsegítése céljából alakult Save the Children független szervezet Camel Library etiópiai kezdeményezéséhez járulnak hozzá.

„A Hyundai Veloster Turbo mobiljáték verseny jól mutatja a Hyundai Motor új gondolkodásmódját. A vásárlók egy könnyen elérhető, izgalmas mobiljátékon keresztül csatlakozhatnak a jótékonysági rendezvényünkhöz” – mondta Won-Hong Cho, a Hyundai Motor marketing vezérigazgatója. „Továbbra is ilyen új és kreatív marketingprogramokat szervezünk majd különböző digitális tartalmakkal.”  


A Camel Library (Tevekönyvtár) egy olyan innovatív kezdeményezés, amelynek keretében úgy biztosítják a nomád környezetben nevelkedő gyerekek számára a könyvhöz jutást, hogy tevék hátán szállítják az olvasnivalókat hozzájuk. Minden tevekönyvtár három tevéből, két könyvdobozból, egy könyvtárosból és egy tevehajcsárból áll. Segítségükkel a gyerekek felzárkózhatnak az oktatásban és formálisan beléphetnek az iskolarendszerbe. Abban a régióban, ahol az autók még felfoghatatlanok, a teve a közlekedés egyik megszokott formája.    


A Hyundai Motor az ikonikus londoni Piccadilly Circus hatalmas kivetítőjén is életre kívánja hívni a játékot, ahová a közönséget is meginvitálja. Azoknak, akik meg kívánják mutatni versenyzési tudásukat és szeretnék arcukat a kivetítőn is látni, azok a verseny ideje alatt minden csütörtökön, pénteken és szombaton dél és este 8 óra között ragadhatják magukhoz a Veloster Turbo irányítását a Piccadillyn. Itt egy hatalmas köszönetnyilvánító üzenetet is láthatnak majd nevükkel a kijelzőn.

A játékosok ingyen tölthetik le vagy frissíthetik meglévő alkalmazásukat, amely az iPhone, iPad, iPod Touch és Android eszközökön is elérhető, a verseny végén pedig az a játékos lesz a végső győztes, aki a leggyorsabb köridőt éri el a Veloster Turboval a virtuális versenypályán. A felhasználók a „#Game4Good” hashtag használatával a közösségi médiában is megoszthatják pontszámaikat és eredményeiket egymással.


Minden rekordot automatikusan tárol a szerver, a nyeremény pedig egy VIP utazás a 2014-es Olasz-ralira. A nyertes lehetőséget kap arra is, hogy meglátogassa a Hyundai Motorsport szervizparkját és találkozzon a ralicsapat tagjaival is.

A Hyundai Motor tavaly novemberben mutatta be a Real Racing 3 játékot és abban az i20 WRC autót. A Hyundai Motor WRC debütálásának méltó megünneplésére az autógyártó versenyt hirdetett, amelynek ideje alatt világszerte több mint kétmillió felhasználó használta az autót.


A digitális és közösségi média egyik vezető globális kiadója, az Electronic Arts 2013. februárban indította útjára a Real Racing 3 játékot, a realisztikus, csúcsminőségű grafikájáról és több játékos funkciójáról híres játékot több mint 85 millióan töltötték le bemutatása óta.


Az 1919-ben alakult Save the Children a világ vezető független gyermeksegélyező szervezete, amely körülbelül 120 országban működik. A szervezet olyan világszintű gyermekjogi kezdeményezéseket vezet, amelyek által fejleszti az egészségügyet, a táplálkozást, oktatást és védelmet kínálva támogatja a gyermekek jogait és reagál a humanitárius válságokra. 2012-ben a Save the Children világszerte 125 millió gyermekhez jutott el.    


Forrás: globalpr.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei