Jótékonysági versenyt hirdet a Hyundai
A Hyundai Motor Company az Electronic Arts népszerű „Real
Racing 3”
mobiljátékában most lehetőséget kínál a résztvevők számára adományozásra és
ugyanakkor egy VIP belépőt is a WRC egyik futamára.
Az április 22 és május 12 közötti három hetes versenyben (game4good.hyundai.com)
a játékosok minél több kört teljesítenek, automatikusan annál többet
adományoznak jótékonysági célokra. Az adományokkal a rászoruló gyermekek
megsegítése céljából alakult Save the Children független szervezet Camel
Library etiópiai kezdeményezéséhez járulnak hozzá.
„A Hyundai Veloster Turbo mobiljáték verseny jól mutatja a
Hyundai Motor új gondolkodásmódját. A vásárlók egy könnyen elérhető, izgalmas
mobiljátékon keresztül csatlakozhatnak a jótékonysági rendezvényünkhöz” –
mondta Won-Hong Cho, a Hyundai Motor marketing vezérigazgatója. „Továbbra is ilyen
új és kreatív marketingprogramokat szervezünk majd különböző digitális
tartalmakkal.”
A Camel Library (Tevekönyvtár) egy olyan innovatív
kezdeményezés, amelynek keretében úgy biztosítják a nomád környezetben
nevelkedő gyerekek számára a könyvhöz jutást, hogy tevék hátán szállítják az
olvasnivalókat hozzájuk. Minden tevekönyvtár három tevéből, két könyvdobozból,
egy könyvtárosból és egy tevehajcsárból áll. Segítségükkel a gyerekek felzárkózhatnak
az oktatásban és formálisan beléphetnek az iskolarendszerbe. Abban a régióban,
ahol az autók még felfoghatatlanok, a teve a közlekedés egyik megszokott formája.
A Hyundai Motor az ikonikus londoni Piccadilly Circus
hatalmas kivetítőjén is életre kívánja hívni a játékot, ahová a közönséget is meginvitálja.
Azoknak, akik meg kívánják mutatni versenyzési tudásukat és szeretnék arcukat a
kivetítőn is látni, azok a verseny ideje alatt minden csütörtökön, pénteken és szombaton
dél és este 8 óra között ragadhatják magukhoz a Veloster Turbo irányítását a
Piccadillyn. Itt egy hatalmas köszönetnyilvánító üzenetet is láthatnak majd
nevükkel a kijelzőn.
A játékosok ingyen tölthetik le vagy frissíthetik meglévő
alkalmazásukat, amely az iPhone, iPad, iPod Touch és Android eszközökön is
elérhető, a verseny végén pedig az a játékos lesz a végső győztes, aki a leggyorsabb köridőt éri el
a Veloster Turboval a virtuális versenypályán. A felhasználók a „#Game4Good”
hashtag használatával a közösségi médiában is megoszthatják pontszámaikat és eredményeiket
egymással.
Minden rekordot automatikusan tárol a szerver, a nyeremény
pedig egy VIP utazás a 2014-es Olasz-ralira. A nyertes lehetőséget kap arra is,
hogy meglátogassa a Hyundai Motorsport szervizparkját és találkozzon a
ralicsapat tagjaival is.
A Hyundai Motor tavaly novemberben mutatta be a Real Racing
3 játékot és abban az i20 WRC autót. A Hyundai Motor WRC debütálásának méltó
megünneplésére az autógyártó versenyt hirdetett, amelynek ideje alatt világszerte
több mint kétmillió felhasználó használta az autót.
A digitális és közösségi média egyik vezető globális kiadója, az Electronic Arts 2013. februárban indította útjára a Real Racing 3 játékot, a realisztikus, csúcsminőségű grafikájáról és több játékos funkciójáról híres játékot több mint
85 millióan töltötték le bemutatása óta.
Az 1919-ben alakult Save the Children a világ vezető független
gyermeksegélyező szervezete, amely körülbelül 120 országban működik. A szervezet
olyan világszintű gyermekjogi kezdeményezéseket vezet, amelyek által fejleszti
az egészségügyet, a táplálkozást, oktatást és védelmet kínálva támogatja a
gyermekek jogait és reagál a humanitárius válságokra. 2012-ben a Save the
Children világszerte 125 millió gyermekhez jutott el.
Forrás: globalpr.hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!