Tovább emelkednek a Hyundai eladásai Csehországban
A Hyundai értékesítési lendülete idén sem csökkent az
egyébként zsugorodó cseh autópiacon, ahol az ix20 továbbra is a legnépszerűbb
egyterű.
Idén márciusban 16 százalékkal emelkedtek a Hyundai eladásai
annak ellenére, hogy a cseh autópiacon 11 százalékkal kevesebb autót
vásároltak. Az idei első negyedévben eladott 3 935 autójával a Hyundai
továbbra is a második legnépszerűbb autómárka a cseh piacon, ahol a részesedése
eléri a 9,2 százalékot.
A márka legnépszerűbb modellje a Hyundai i30, amelyből 1 418
darabot vásároltak Csehországban. „Nagyon jó hír, hogy ezen modellünk nagy
mértékben növeli szerepét a flottapiacon” – mondja Milos Adamek, a Hyundai
Motor Czech PR vezetője.
A legnépszerűbb cseh családi autó képzeletbeli címére joggal
pályázhat az ix20, amely 1 019 darabos értékesítési eredményével továbbra
is a cseh autópiac legkeresettebb egyterűje. Az év első három hónapjában 258 új
vásárlót hozott a Hyundaihoz az i40 modell, amely 2013-ban a három
legnépszerűbb középkategóriás üzleti autó között szerepelt.