A Harrodsban állították ki a Velostert


A Hyundai az elmúlt években rengeteget dolgozott márkaképének javításán, amelynek újabb állomásaként formabontó Veloster modelljüket kiállították London legelegánsabb üzletközpontjában, a Harrodsban.

Az akció az áruház egy nagyobb kampányának része, mely a „Korea imádja Londont – innováció és tehnológia 2012” nevet viseli. A Hyundai egy láthatóan drága üzletet bérelt ki az elegáns áruházban, ahol egészen augusztus 25-ig látható a Veloster, amely mellett nemcsak tájékoztató tábla, hanem a kampány részeként robotok, interaktív képernyők, valamint háztartási eszközök is helyet kaptak.


A számítások szerint közel 1,2 millió üzletlátogató, valamint a Brompton Road-on elhaladó 9 millió járókelő és közlekedő láthatja a kiállítás ideje alatt a járművet.  


„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy részt vehetünk a Harrods koreai kampányában ezen az ikonikus helyszínen. A Harrodsban kapható többi termékhez hasonlóan a Veloster is magas minőséget, remek stílust és kimagasló értéket képvisel.” – mondta Tony Whitehorn, a Hyundai UK ügyvezetője.

Forrás: motorward.com

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését