Romlik a Hyundai vevői elégedettsége Amerikában


Habár a Hyundai Motor hónapról hónapra soha nem látott rekordeladásokat jelent be, úgy tűnik, a vevők még mindig nem teljesen elégedettek a koreai gyártó termékeivel. Erről a JD Power jelentése számolt be nemrég.  

A Hyundai Motor a jelentés szerint a 18. helyen áll, mellyel 7 helyet csúszott vissza a tavalyi értékeléshez képest. A Kia Motors megítélése változatlan maradt, igaz így most megosztottan áll a két koreai a 18. helyen.

A tanulmány egy 228 kérdésből álló átfogó felmérésen alapul, melyben az autótulajdonosok által bevallott 100 autóra jutó problémák számát rögzítik. Minél kevesebb probléma merül fel egy autómárka esetében, annál elégedettebbek az ügyfelek a ranglistán pedig annál előnyösebb helyezést ér el.   

Mindkét koreai márkánál 100 autóra 107 probléma jutott, mely egy kicsivel magasabb a 34 márka átlagát jelentő 102-es értéknél.

Az elmúlt években a Hyundai egyre lejjebb csúszik a vevőelégedettségi ranglistán: 2009-ben még a negyedik, 2010-ben hetedik, 2011-ben tizenegyedik, míg az idén már csak a 18. helyen szerepel a márka.   

A vevőelégedettség terén idén a 100 autóra jutó 73 problémával a Lexus vezeti a listát, melyet a Jaguar, Porsche, Caddilac, Honda, Acura, Infiniti és a Toyota márkák követnek.  

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését