Az elnök Amerikában
A Hyundai Motor Group elnöke, Mong-koo Chung megkezdte amerikai útját azért, hogy értékelje az amerikai piac eddig elért eredményeit.
Chung a tervek szerint az értékesítési stratégia ellenőrzésére ellátogat a Los Angelesben található értékesítési központba, majd felkeresi az Alabamában és Georgiában található termelőüzemeket. A Hyundai tájékoztatása szerint elnökük amerikai látogatásának fő célja az amerikai piac jelenlegi helyzetének felmérése és ezzel egyidejűleg egy megfelelő értékesítési stratégia kidolgozása a világ egyik legnagyobb autópiacán.
A cég azt is hozzátette, hogy Chung szándéka szerint megkéri az amerikai leányvállalatot, folytassák eddigi értékesítési stratégiájukat, amelynek során normál, engedmények nélküli árakon adják el a járműveket. Ez azt jelenti, hogy a kereskedők nem adnak látványos kedvezményeket azért, hogy még több autót eladhassanak. Ez azért nagyon fontos tényező, hiszen a japán riválisok hatalmas értékesítési kampányokat hirdetnek jelentős kedvezményekkel és diszkont árakkal azért, hogy visszaszerezzék elvesztett előnyüket a dél-koreai márkákkal szemben.
Chung már többször hangsúlyozta az elmúlt időszakban, hogy vállalata számára nem elsődleges cél az eladott mennyiség fokozása, sokkal inkább a megtermelt és eladott járművek minőségének fejlesztése, a minőségi bővülés. Ez persze kihathat az eladott mennyiségre is, hiszen egy minőségi márka híre növelheti az elismertséget, amely alapján a vásárlók magasabb arányban dönhetnek a Hyundai mellett.
Chung már többször hangsúlyozta az elmúlt időszakban, hogy vállalata számára nem elsődleges cél az eladott mennyiség fokozása, sokkal inkább a megtermelt és eladott járművek minőségének fejlesztése, a minőségi bővülés. Ez persze kihathat az eladott mennyiségre is, hiszen egy minőségi márka híre növelheti az elismertséget, amely alapján a vásárlók magasabb arányban dönhetnek a Hyundai mellett.