Készlethiánnyal küzd a Hyundai


A Hyundai belső köreiben kétféle érdek ütközik manapság, melyek jól szemléltetik a koreai márka törekvését és az azon keresztül felmerülő problémákat.

Egyfelől a vezetők olyan járműveket szeretnének, amelyek vonzóak a fiatal vásárlók számára, hiszen hatalmas potenciállal rendelkezik a huszonéves korosztály az értékesítés területén. Másrészt viszont a márka komoly készletproblémákkal küszködik éppen azoknál az autóknál, melyek a fiatal közönséget vonzanák.

A Hyundai Motor America ügyvezetője, John Krafcik szerint két hétre elegendő készlettel rendelkeznek a vásárlók körében népszerű Accent, Elantra és Veloster sortkupéból.


Mike O’Brien, a Hyundai elnök-helyettese elmondta, hogy a Veloster modell annyira keresett, hogy  gyakorlatilag már a trélerről eladják a kereskedők az autókat. A különleges sportkupét 40 százalékban női vásárlók rendelik meg és a vevők többsége manuális váltóművel kéri az autóját.

Amerikában még a Veloster Turbo is olyan árkategóriában mozog, amelyet még a fiatalabb vásárlók is megengedhetnek maguknak, így a modell továbbra is a Hyundai egyik slágere maradhat.  

Forrás: usatoday.com

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését