Készlethiánnyal küzd a Hyundai
A Hyundai belső köreiben kétféle érdek ütközik manapság, melyek jól szemléltetik a koreai márka törekvését és az azon keresztül felmerülő problémákat.
Egyfelől a vezetők olyan járműveket szeretnének, amelyek vonzóak a fiatal vásárlók számára, hiszen hatalmas potenciállal rendelkezik a huszonéves korosztály az értékesítés területén. Másrészt viszont a márka komoly készletproblémákkal küszködik éppen azoknál az autóknál, melyek a fiatal közönséget vonzanák.
A Hyundai Motor America ügyvezetője, John Krafcik szerint két hétre elegendő készlettel rendelkeznek a vásárlók körében népszerű Accent, Elantra és Veloster sortkupéból.
Mike O’Brien, a Hyundai elnök-helyettese elmondta, hogy a Veloster modell annyira keresett, hogy gyakorlatilag már a trélerről eladják a kereskedők az autókat. A különleges sportkupét 40 százalékban női vásárlók rendelik meg és a vevők többsége manuális váltóművel kéri az autóját.
Amerikában még a Veloster Turbo is olyan árkategóriában mozog, amelyet még a fiatalabb vásárlók is megengedhetnek maguknak, így a modell továbbra is a Hyundai egyik slágere maradhat.
Forrás: usatoday.com