Chung a minőséget tartja a legfontosabbnak


Mong-koo Chung, a Hyundai Motor Group elnöke nemrég az Egyesült Államokban járt, ahol meglátogatta a csoport autógyárait.

A látogatás során Chung azonnali lépéseket sürgetett az egyre erősödő japán versenytársak ellen. Emellett azt is kijelentette, hogy az amerikai üzemekben továbbra is biztosítani kell a megfelelő minőséget, mivel a termelési kapacitást a hatalmas kereslet kielégítése érdekében három műszakos munkarend bevezetésével növelik meg.      


„Az Egyesült Államokban található üzemeink zavartalan működése elengedhetetlenül fontos az óriási kereslet miatt kialakult alacsony készletszint miatt.” – mondta a Hyundai Motor vezetője a Kia Motors Georgiában található üzemében.

„Annak érdekében, hogy továbbra is ’ésszerű árakon’ értékesíthessük autóinkat az Államokban, a termékminőséget garantálni kell.” – tette hozzá Chung a Hyundai növekvő eladási számai ellenére kisebb vásárlás-ösztönzési rendszerére utalva.


A Kia gyárlátogatásán részt vett Nathan Deal, az állam kormányzója, valamint Saxby Chamblis szenátor, akikkel az elnök a jövőbeli üzleti együttműködést tárgyalták meg.

Az elnök járt a Hyundai Motor alabamai üzemében is, ahol találkozott az állam kormányzójával, Robert Bentley-vel is. Az alabamai üzemben rövid időn belül szintén bevezetik a három műszakos termelést.   


A koreai autóóriás 2002-ben az amerikai piac 2,6 százalékát birtokolta csupán, ám 2011-ben már 8,9 százalékos piaci részesedést mondhatott magáénak.

Annak ellenére, hogy továbbra is hatalmas a kereslet a Hyundai autóira, a gyártó az ellátási problémák miatt nehezen képes ezt az igényt kielégíteni. Habár az amerikai termelést a három műszakos munkarend bevezetésével növelni tudták, az elhúzódó koreai sztrájkhelyzet komolyan veszélyezteti a növekvő tengerentúli kereslet megfelelő kielégítését.

Július hónapban 94576 autót exportált a Hyundai a tengerentúli piacokra, amely 23,5 százalékos visszaesés a júniusi 126541 darabhoz viszonyítva. Az Amerikába irányuló export esetében a Hyundai 25,2 százalékkal, a Kia pedig 12,7 százalékkal kevesebb autót szállított júliusban.


Eközben a Toyota és a Honda, a visszahívások és a földrengés által világméretű visszaesést elkönyvelni kénytelen két japán rivális komoly offenzívát indított az amerikai piacon. Ennek eredményeképpen a Toyota júliusban 23,9 százalékkal több, 139759 autót adott el, mint júniusban, amíg a Honda 14119 jármű eladásával 46,4 százalékkal növelte eladásait.

Ugyanezen időszakban a Hyundai stabilan 4,1 százalékkal növelte eladásait.

Forrás: koreaherald.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését