Online szervizoldalt nyitott a Hyundai Indiában
India második legnagyobb autógyártója és legnagyobb személyautó exportőre, a Hyundai Motor India vevőszolgálati kapcsolatainak fejlesztése érdekében – az Európában MyHyundai néven bevezetett rendszer mintájára – online szervizoldalt indított.
A sokoldalú weboldal minden indiai Hyundai tulajdonos rendelkezésére áll, melyet a Hyundai indiai oldaláról érhetnek el.
„Büszkén mutatjuk be a Hyundai egyedülállóan új szolgáltatását, mely további értékes szolgáltatásokkal járul hozzá a vásárlók megelégedettségéhez.” – mondta az oldal beindításakor Arvind Saxena, a Hyundai értékesítési és marketing vezetője. „A Hyundai állandóan azt a lehetőséget keresi, hogyan tegye még elégedettebbé ügyfeleit, melyekkel várakozás feletti értéket adhat számukra. Ez a kezdeményezés ésszerűbbé és egyszerűbbé teszi a vevőszolgálati kapcsolatokat.”
A weboldal személyre szabott szolgáltatásokat kínál: határidő emlékeztetők, online szervizidőpont foglalás, történeti áttekintés, kötelező átvizsgálások részletei, szervizdíjak és biztosítási díjak kalkulátora, legközelebbi kereskedés, stb. Ezenkívül biztonságos vezetési tippeket, felhasználói javaslatokat is továbbít az ügyfelek felé az oldal.
Forrás: wheelsunplugged.com