Már tesztelik az i10 következő generációját


Először sikerült kémfotókat készíteni a Hyundai új i10 modelljéről, amely várhatóan a jövő évi Frankfurti Autószalonon tartja majd premierjét.

A hazánkban már nem forgalmazott i10 Nyugat-Európában továbbra is nagy népszerűségnek örvend, ahol olyan konkurensekkel veszi fel a versenyt, mint a Chevrolet Spark, Ford Ka, vagy épp a konszerntestvér Kia Picanto.


Az új modell várhatóan megőrzi elődje előnyös tulajdonságait, így méretarányai is nagyjából változatlanok maradnak, ám közelebbről megnézve rengeteg apróbb változás tűnik fel a prototípuson.


Az autó elején feltűnnek az átdolgozott, LED nappali menetfényt is tartalmazó fényszórók, illetve az első szélvédő alsó formája átformált motorháztetőre utalhat. Oldalról jóval jellegzetesebb az új modell, amely így hasonlóvá válik az i30-hoz, ám megtartották az elődmodell hátsó oldalablakának felfelé húzódó ívét is. Az eddiginél jóval formásabb, elegánsabb hátsó lámpatestekben ér véget az új i10, amely várhatóan nagyobb csomagteret is kínál majd elődjénél.    


Az autó motorkínálata a modellváltással nem sokban változik majd, előreláthatólag megmaradnak az egyliteres, háromhengeres, illetve az 1,2 literes négyhengeres benzinmotorok, amelyeket a mérnökök még takarékosabb üzeművé fejlesztenek.


Pletykák szerint gyári autógázos változat is készül majd az új i10-ből, illetve indiai források szerint ismét megjelenhet a kínálatban a konszern 1,1 literes, háromhengeres turbódízele is, amely már a megújult i20 kínálatában is szerepel.  


Az új i10-et a Hyundai törökországi gyárában készítik majd az európai piac számára, ahol az új mini 2013. őszi bevezetéséig több, mint 400 millió dolláros beruházással duplájára növelik a gyártási kapacitást.  

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését