Közel-Keleten a luxusautó-vásárlók felé fordul a Hyundai


Tom Lee, a Hyundai regionális menedzsere sosem veszti el a nyugodtságát, amikor arról kérdezik, valaha elképzelhetőnek tartja-e, hogy a koreai márka védjeggyé válhat a térség luxusautó kategóriájában.

De Lee nem is olyan típusú vezető, aki megengedheti magának a marketing kilengéseket, főképpen a márka prémiumkategóriás Genesis és Centennial modelljeinél. Ehelyett inkább a tényeket szereti, amit a marketing üzeneteiben át is ad a célközönségnek.

Pontosan ez az, amit Lee – és a Hyundai – Közel-Keleten csinál azért, hogy megteremtse a luxusmodellek vásárlóközönségének alapját.  

A Centennial modell áráért a vásárló választhat a jól bevált európai vagy éppen japán luxusmárkák kínálatából is. Miért gondolják, hogy az ügyfél mégis a Hyundait választja?   


A leendő ügyfelünket beültetjük a Genesis, illetve Centennial modell kormánya mögé, engedjük, hogy kipróbálja az autót, majd hagyjuk, hogy az információk birtokában döntést hozzon. A modellek képességei ugyanazon a szinten állnak, mint a konkurensek legjobbjaié.

Mit kívánnak tenni?

Az elmúlt év végén határoztunk arról, hogy figyelmünket a luxusmodellek felé fordítjuk, idén pedig ennek kihangsúlyozására bevezettük a Prémium szolgáltatáscsomagunkat. Ezzel extra öszötnzőket vetettünk be annak érdekében, hogy felhívjuk a figyelmet a modelljeinkre és a Hyundai márkához méltó üzenetet továbbítunk a célközönségünknek.  


A Hyundai már komoly eredményeket ért el a kis- és középkategóriában. Miért szükséges további erőfeszítéseket tenniük a luxuskategória irányában?

A luxuskategória segíti leginkább a márkatudatosság kialakulását. Idén 5 ezer luxusautót kívánunk értékesíteni, ami duplája a tavalyi eredménynek. Hosszú távon igyekszünk növelni a térségben a luxuskategóriás modelljeink arányát.

Néhányan biztosan úgy gondolják, hogy ezzel elveszítik az igazi célközönségüket, a kis- és középkategóriás autók vásárlóit.

Nem hiszem. Sokkal több kis- és középkategóriás autót tudunk eladni, ha többet gyártanak részünkre. Idén biztosan meglesz a 20 ezer darab eladás az Egyesült Arab Emirátusban, szemben a tavalyi 12 ezres eladással. A piaci részesedésünk gyakorlatilag megduplázódott ezen időszak alatt.

Forrás: gulfnews.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését