Egyelőre nem lesz dízelmotorgyár Indiában


Miután több, mint három évig vizsgálták a kérdést, a Hyundai nemrég úgy döntött, hogy hivatalosan is leállítják az indiai dízelmotorgyár terveit.

A döntés oka előrelátható volt: nincs meg a megfelelő kormányzati irányvonal az üzemanyagok árpolitikájában.

„Jelenleg nincs döntés a dízelmotorüzemről a központunkban, így továbbra is szorosan nyomon követjük a kormányzat lépéseit. A fokozott kereslet kielégítése érdekében megnöveltük a Dél-Koreából importált motorok mennyiségét, amely minden bizonnyal továbbra is így marad.” – mondta Bo Shin Seo, a Hyundai Motor India ügyvezetője.

Így a koreai vállalat indiai részlege továbbra is a Dél-Koreából behozott dízelmotorokra van utalva, hogy kielégíthesse az i20 és Verna modellek dízelváltozatai iránti hatalmas keresletet. Ugyancsak növelik a benzines modellek termelését (Eon, i10) is, melyekkel kihasználják a Chennaiban található üzem 5,5 millió darab motorra vonatkozó kapacitását.

Mr. Bo Shin Seo azt is elmondta, rövidebb távon nem tervezik az Eon és az i10 dízelváltozatainak bevezetését annak ellenére, hogy az utóbbi időben rohamosan csökkent a benzines modellek iránti kereslet.

Forrás: steelguru.com 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését