Középmotoros Veloster tanulmányt mutatott be a Hyundai


A Hyundai az idei Busan Autószalonra egy különleges, középmotoros Veloster koncepcióval is készült.

A Hyundai Veloster Midship modellt ugyanaz a fejlesztőcsapat álmodta meg, amely az i20 WRC raliautó megalkotásáért is felelős volt. Az „N” részleg most egy kétüléses, a hátsó kereket hajtó középmotoros Velostert hozott létre, amelynek erőforrása közvetlenül a hátsó ülések mögött, a hátsó tengely előtt kapott helyet és az így létrejött jobb súlyelosztás miatt a kezelhetőség főképp kanyarokban sokat fejlődött.


A fejlesztők a Genesis Coupéban és a Sonatában is használt négyhengeres, 2,0 literes, turbófeltöltéses és közvetlen befecskendezéses (GDI) motorját választották, amelynek teljesítményét 300 lóerőre emelték. A Veloster Midship ezen túlmenően egy könnyebb alumínium felfüggesztést és megerősített futóművet is kapott, amellyel a koreai gyártó szerint egy igazi „mini szuperautó” jött létre.


A hatalmas hátsó szárnnyal, sárvédő-szélesítésekkel, látványos kipufogóvégekkel, diffúzor imitációval és első-hátsó légterelőkkel felöltöztetett Veloster Midship gyártására egyelőre nincs esély, habár a tanulmány a sajtóanyag szerint teljesen működőképes.


Annak ellenére, hogy Hyundai ezzel a tanulmánnyal csupán a Velosterben rejlő lehetőségeket szerette volna megmutatni, a kémfotókon már lebuktatott frissített Veloster Turbo remélhetőleg néhány elemet örököl majd a Midship modelltől.    

Forrás: worldcarfans.commotorauthority.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei