Középmotoros Veloster tanulmányt mutatott be a Hyundai
A Hyundai az idei Busan Autószalonra egy különleges,
középmotoros Veloster koncepcióval is készült.
A Hyundai Veloster Midship modellt ugyanaz a fejlesztőcsapat
álmodta meg, amely az i20 WRC raliautó megalkotásáért is felelős volt. Az „N”
részleg most egy kétüléses, a hátsó kereket hajtó középmotoros Velostert hozott létre, amelynek erőforrása közvetlenül a hátsó ülések mögött, a hátsó tengely
előtt kapott helyet és az így létrejött jobb súlyelosztás miatt a kezelhetőség
főképp kanyarokban sokat fejlődött.
A fejlesztők a Genesis Coupéban és a Sonatában is használt
négyhengeres, 2,0 literes, turbófeltöltéses és közvetlen befecskendezéses (GDI)
motorját választották, amelynek teljesítményét 300 lóerőre emelték. A Veloster
Midship ezen túlmenően egy könnyebb alumínium felfüggesztést és megerősített
futóművet is kapott, amellyel a koreai gyártó szerint egy igazi „mini
szuperautó” jött létre.
A hatalmas hátsó szárnnyal, sárvédő-szélesítésekkel,
látványos kipufogóvégekkel, diffúzor imitációval és első-hátsó légterelőkkel felöltöztetett
Veloster Midship gyártására egyelőre nincs esély, habár a tanulmány a
sajtóanyag szerint teljesen működőképes.
Annak ellenére, hogy Hyundai ezzel a tanulmánnyal csupán a Velosterben rejlő lehetőségeket szerette volna megmutatni, a kémfotókon már lebuktatott frissített Veloster Turbo remélhetőleg néhány elemet örököl majd a Midship modelltől.
Annak ellenére, hogy Hyundai ezzel a tanulmánnyal csupán a Velosterben rejlő lehetőségeket szerette volna megmutatni, a kémfotókon már lebuktatott frissített Veloster Turbo remélhetőleg néhány elemet örököl majd a Midship modelltől.
Forrás: worldcarfans.com, motorauthority.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!