Szöulban megnyílt a Hyundai első Motorstúdiója
A Hyundai Motor május közepén Szöul elegáns Gangnam
városnegyedében megnyitotta az első Hyundai Motorstúdiót.
A Hyundai új márkaközpontja a vállalat első olyan
létesítménye, amelyben egyesíti a kereskedelmi és a kulturális élményeket, az
itt megtekinthető kiállítások lenyűgözik a látogatókat, akik számára a Hyundai az
eddigieknél hatékonyabban kommunikálhatja a márka jövőbeli irányát és törekvéseit.
„Célunk, hogy olyan környezetet biztosítsunk, ahol
vásárlóink természetes közegben tapasztalhatják meg a Modern Prémium márkaértékeit”
– mondja Won-Hong Cho, a Hyundai Motor marketing vezérigazgató-helyettese. „A
Hyundai Motorstúdió minden részletét úgy alakítottuk ki, hogy a márkaélmény a
kultúrával szinergiát alkosson.”
A márkaközpont térkialakítása és programja egy új típusú
autós kultúra megjelenését vetíti előre. Ahogyan az ügyfél első, márkával
kapcsolatos tapasztalatai sem azzal kezdődik, hogy beül a Hyundai egyik
autójába, a Hyundai Motorstúdió koncepciója is abból indul ki, hogy az autó nem
csupán alkatrészek összeszereléséből jön létre, hanem az acél és a mérnöki tudás
evolúciójával. A nyersanyagok kitermelésétől kezdődően a Hyundai minden új
modelljét az alapoktól indulva építi fel. ezt a műveletet pedig egészen a
tökéletességig fejleszti, ahogyan azt az új Genesis szerkezete is példázza.
Eulho Suh építészmérnök 36 ezer méternyi, a Hyundai Motor
Group leányvállalatai által készített acélcsövet és galvanizált acélpanelt
felhasználva alakította ki az épület belső és külső szerkezetét, amely a
Hyundai Motor ipari termelési és innovációs kapacitását szimbolizálja.
A vállalaton belül építették meg a világ első autóforgatóját
is, amelyet szintén megtalálunk a bemutatóteremben és amelyben kilenc Genesis képezi
az épület homlokzatának szerves részét. Minden autó állásszögét havonta
változtatják, lehetőséget biztosítva a vásárlóknak, hogy saját szemükkel vizsgálhassák
meg az autókat minden szögből, beleértve az alsó kiképzést is.
Továbbá az épületet művészeti galériaként és vevőkkel
folytatott kommunikáció szerves részeként is hasznosítják. Az első a londoni
UVA művészeti csoport „A Mozgás Elve” elnevezésű kiállítása lesz, amelynek videó
installációi mozgó mintáival és ritmusával újraértelmezi a koreai közlekedés
élményét. Mivel a Hyundai Motorstúdió saját kurátort is megbízott, így a világhírű
művészek kiállításai a jövőben is a program részét képezik.
Az ötemeletes épületben autókönyvtár, gyermekjátszótér,
prémium vásárlói pihenő, autótuning részleg, galéria és kávézó szolgálja a
kikapcsolódást és időtöltést. Az ide látogatók egy felkészült csapat
segítségével mindent felfedezhetnek és akiknek elmondhatják visszajelzéseiket is.
Az egyedi kialakításra, programokra és részletekre figyelemmel a Hyundai
Motorstúdió Dél-Szöul látképének egyik jellegzetes építményévé vált.
A Hyundai Motor a jövőben több világvárosban is tervezi
hasonló épületek kialakítását, az idei év második felében Moszkvában kezdik meg
a munkálatokat. A Hyundai célja, hogy minden új helyszínen többet adjon a
látogatóknak az általa kínált modelleknél.
Forrás: globalpr.hyundai.com