Ingyenes térképfrissítés a Hyundai navigációhoz Európában és Ausztráliában


A Hyundai Európában Hollandiában, valamint Ausztráliában is elsőként mutatja be térképfrissítési programját, amelynek segítségével a Hyundai tulajdonosok egyszerűen, költséghatékonyan tudják beépített navigációjukat frissen tartani.

A NAVTEQ MapCare™ térképfrissítési programjában a gyárilag beépített navigációs rendszerrel ellátott új autók vásárlói az 5 éves garancia időtartama alatt elvégzett éves karbantartás során minden alkalommal ingyenesen megkapják a legfrissebb térképeket is.

A Nokia Location & Commerce által biztosított frissítési program segítségével a mindenkori tulajdonosnak sokkal egyszerűbb naprakészen tartania navigációs rendszerét. A Consumer Research magazin felmérése szerint ugyanis a tulajdonosok egyre inkább elvárják a beépített navigációs rendszerek mindenkori frissességét, amely alapja lehet a márkahűség kialakulásának is. A felmérésben részt vevők nagy többsége úgy érzi, hogy a navigációs rendszer képességei nagymértékben kihatnak az autó egészére vonatkozó elégedettségre is.       


Az ingyenes program segítségével a tulajdonosok jelentős megtakarításra tehetnek szert az évente megvásárolt frissítésekkel szemben, amely így jelentősen hozzájárul a jármű fenntartási költségeinek csökkenéséhez. A NAVTEQ által évente kibocsátott, Nyugat- és Kelet-Európát, Oroszországot és Törökországot tartalmazó térképcsomagot egy USB eszköz segítségével telepítik fel és aktiválják a Hyundai kereskedésekben.  

A Hyundai tervei szerint a holland tapasztalatok alapján a programot fokozatosan egész Európára kiterjeszti.

Ausztráliában három évig biztosítanak ingyenes térképfrissítési lehetőséget az új i30 és i40 modellekhez.


„Ezen program mindenképpen mércét állít az autós iparág beépített navigációinak területén Ausztráliában.” – mondta Brant Stafford, a Nokia értékesítési vezetője. „Megtiszteltetés számunkra, hogy a MapCare™ program keretében együtt dolgozhatunk a Hyundaijal. Hiszünk abban, hogy a program segítségével tovább emelkedhet a Hyundai elégedettségi mutatója.”


A Hyundai i30 és i40 szedán Elite és Premium változatai Ausztráliában már alapáron rendelkeznek 7 collos színes, érintőképernyős kijelzővel felszerelt beépített navigációs egységgel. A navigációban több, mint egymillió kilométernyi út és autópálya található, valamint érdekes pontok (POI) adatbázisa több százezer koordinátát tartalmaz, többek között bankautomatákat, épületeket, benzinkutakat, éttermeket, boltokat, parkolóházakat és szállásokat.

A navigáció főbb jellemzői közé tartozik a 2D/3D rálátás, osztott érintőképenyős kijelzés, csomópont-nézet, sávasszisztens, sebességkorlátozások és útjelzők, 3D domborzati jellemzők megjelenítése, többféle útvonaltervezés (gyors, rövid, gazdaságos), intelligens címkeresés. Ezenkívül helyi TMC vételére is alkalmas az eszköz.


„A Hyundai folyamatosan arra törekszik, hogy a vásárlói minél elégedettebbek legyenek a márkával.” – mondja Andrew Tuitahi, a Hyundai Motor Company Australia terméktervezési vezetője. „A NAVTEQ Mapcare™ program biztosítja, hogy termékeink nemcsak fejlettek, de a támogatásnak köszönhetően a technológia friss is maradhat.”

A Hyundai navigációs rendszere a jármű audiórendszerébe került integrálásra, mely emellett iPod vezérlésre, MP3 zenelejátszásra, illetve hangvezérléses Bluetooth telefon kihangosításra is alkalmas. A hatalmas kijelzőn pedig a tolatókamera képe is megjeleníthető, mely biztonságot nyújt a jármű manőverezése során.

Forrás: sacbee.compaddocktalk.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését