A Hyundai a brazil közösség részévé válik



A Hyundai társadalmi szerepvállalással kívánja erősíteni márkája megítélését Brazíliában, amely a koreai gyártó számára az utóbbi időszak kulcsfontosságú piacává vált.

Az autógyártó a tavalyi év első felében erős, 29 százalékos értékesítési visszaesést tapasztalt a brazil kormányzat importjárművekre kivetett magas adója miatt, ám a brazil üzem megnyitásával fellélegezhetett. Az autógyártó most különböző társadalmi kötelezettségek vállalásával igyekszik megszilárdítani a márka elismertségét.

Ebben kulcsfontosságú szerepet játszik a kormányzat által indított négy éves „Tudomány határok nélkül” kezdeményezés támogatása, amely tervei szerint 100 ezer brazil diáknak adományozna ösztöndíjat annak érdekében, hogy azok külföldi tanulmányaikat finanszírozzák belőle. A Hyundai Motor Group tavaly májusban egy szándéknyilatkozat aláírásával csatlakozott a programhoz és ezzel együtt ígéretet tett arra, hogy az elkövetkezendő három év során 1,5 millió dollárt adományoz a célra.  A pénzadományon felül a vállalat lehetőséget biztosít a diákok számára gyakorlati helyek biztosítását a Hyundai koreai gyártóüzemeiben.


Tavaly nyáron a Hyundai öt brazil diáknak biztosított ilyen gyakorlati programot, amelyet további 44 tanuló meghívásával terjesztett ki, akik öt hetet dolgozhattak a Hyundainál és annak hét leányvállalatánál. A gyakornoki programot nagyra értékelték a résztvevők, amely előnyösen hatott a Hyundai brazil megítélésére is.

„Szerencsésnek érzem magam, hogy részt vehettem a világszínvonalú Hyundai brazil emberek számára fejlesztendő koncepcióautóinak formatervezési projektjében.” – mondta Renata Michels Thiel, aki a gyakornoki programnak köszönhetően csatlakozhatott a Hyundai formatervezőihez. „Ez arra ösztönöz, hogy én is autótervező legyek.” A Hyundai most azt tervezi, minden évben legalább kétszer szervez ilyen gyakornoki programot, amelyen évente 60 diák vehetne részt.

Az agresszív marketingkampány mellett az ilyen társadalmi szerepvállalás is erős pozíciót biztosít a Hyundai számára a brazil piacon.


A vállalat tavaly nyitotta meg a brazil Sao Paulohoz közeli Piracicaba városában az i20-ra épülő HB20 modellcsaládot, amelynek típusnevében a „HB” a Hyundai Brazil kezdőbetűiből áll össze. Jelenleg három modell – a HB20 kisautó, az emelt hasmagasságú HB20X hobbiterepjáró és a HB20S limuzin – készül az üzemben, ám az autógyártó tervei szerint nemsokára az i30 és a Santa Fe helyi piacra szánt változatai is innen gördülnek majd ki.    

A Hyundai havi eladásai tavaly szeptemberig 5 ezer darab körüli szinten mozogtak, ám a HB20 bevezetését követően októberben 11 ezerre emelkedtek. A modell népszerűsége azóta is töretlen: idén januárban 11 270 HB20 eladásával 84 százalékos értékesítési többletet produkált a márka a tavalyi év első hónapjához viszonyítva.


„Kifejezetten a brazil vásárlók ízlésének megfelelő új modellek bevezetésével folyamatosan növeljük jelenlétünket a piacon, amely mellett részt veszünk a különböző társadalmi projektekben is annak érdekében, hogy a helyiek számára szerethető márkává váljunk.” – mondta a Hyundai egyik képviselője.

Forrás: koreatimes.co.kr

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei