A Hyundai jól teljesít idén Európában
Az Európai Autógyártók Szövetségének adatai szerint a
Hyundai februárban növelni tudta eladásait, amelynek eredményeként piaci
részesedése is növekedett.
A szervezet adatai szerint a koreai márka 31 753 autót
adott el idén februárban, amely 1,4 százalékkal haladja meg a tavaly februári
értéket. Ennek és a gyengélkedő konkurenseknek is köszönhetően a Hyundai piaci
részesedése 3,8 százalékra emelkedhetett Európában, miközben az iparági átlag
februárban 10,2 százalékos csökkenést mutatott.
„Habár nem számítottunk idén további növekedésre,
elégedettek lehetünk eddigi teljesítményünkkel.” – mondta Allan Rushforth, a
Hyundai Motor Europe elnök-vezérigazgatója. „Meg szeretnénk őrizni 3,5
százalékos éves részesedésünket az európai piacon, emellett keményen dolgozunk
hosszú távú céljaink elérésén, amelynek része a márka megítélésének emelése és
a Hyundai élmény fokozásának köszönhetően a márkahűség kialakítása. Ezen célok alapvetően
szükségesek ahhoz, hogy a Hyundai tovább bővülhessen Európában 2014-től, amikor
az európai autópiac már túljut a nehézségeken.”
A Hyundai jelentős beruházásokat hajtott végre annak
érdekében, hogy megerősítse európai üzleti infrastruktúráját, amelyhez a folyamatok
minőségének fejlesztése is hozzátartozott.
A Hyundai Törökországban található gyártóüzemét 475 millió
eurós értékű beruházással 120 ezer darabos kapacitásról 200 ezresre bővítik
jelenleg. A vállalat európai központját is bővítik, miközben a németországi Nürburgring
versenypálya mellett épül az 5,5 millió euró értékű tesztcentrum, amely a
minőség mellett a jövőbeli modellek vezetési élményét is hivatott fejleszteni.
Forrás: automotiveworld.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!