A Hyundai jól teljesít idén Európában



Az Európai Autógyártók Szövetségének adatai szerint a Hyundai februárban növelni tudta eladásait, amelynek eredményeként piaci részesedése is növekedett.

A szervezet adatai szerint a koreai márka 31 753 autót adott el idén februárban, amely 1,4 százalékkal haladja meg a tavaly februári értéket. Ennek és a gyengélkedő konkurenseknek is köszönhetően a Hyundai piaci részesedése 3,8 százalékra emelkedhetett Európában, miközben az iparági átlag februárban 10,2 százalékos csökkenést mutatott.  

„Habár nem számítottunk idén további növekedésre, elégedettek lehetünk eddigi teljesítményünkkel.” – mondta Allan Rushforth, a Hyundai Motor Europe elnök-vezérigazgatója. „Meg szeretnénk őrizni 3,5 százalékos éves részesedésünket az európai piacon, emellett keményen dolgozunk hosszú távú céljaink elérésén, amelynek része a márka megítélésének emelése és a Hyundai élmény fokozásának köszönhetően a márkahűség kialakítása. Ezen célok alapvetően szükségesek ahhoz, hogy a Hyundai tovább bővülhessen Európában 2014-től, amikor az európai autópiac már túljut a nehézségeken.”


A Hyundai jelentős beruházásokat hajtott végre annak érdekében, hogy megerősítse európai üzleti infrastruktúráját, amelyhez a folyamatok minőségének fejlesztése is hozzátartozott.

A Hyundai Törökországban található gyártóüzemét 475 millió eurós értékű beruházással 120 ezer darabos kapacitásról 200 ezresre bővítik jelenleg. A vállalat európai központját is bővítik, miközben a németországi Nürburgring versenypálya mellett épül az 5,5 millió euró értékű tesztcentrum, amely a minőség mellett a jövőbeli modellek vezetési élményét is hivatott fejleszteni.

Forrás: automotiveworld.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei