Nőtt a Hyundai árbevétele az első negyedévben



A Hyundai Motor Company a világpiacon elért árbevétele 6 százalékkal növekedett az első negyedévben, miközben a vállalat továbbra is a minőségi növekedésre összpontosít.

A Hyundai Motor Company nyilvánosságra hozta a 2013. első negyedévére vonatkozó eredményeit. A kedvezőtlen külső és belső tényezők ellenére az értékesítési eredmény 6 százalékkal nagyobb lett a világpiacon, mint a tavalyi hasonló időszakban.  

2013. első három hónapja során az értékesítési árbevétel 6 százalékkal 21, 37 trillió wonra növekedett a Koreán kívüli piacokon elért eredményeknek köszönhetően. a növekedés ellenére a nettó üzemi eredmény 10,7 százalékkal, 1,87 trillió wonra esett vissza, amelynek hátterében a gyengébb fizetőeszköz miatti magasabb költségszint húzódik meg.                                                                        


A Hyundai Dél-Koreában 153 728 darab, míg a világpiacon 1 018 076 darab autót adott el, így az összes értékesítési mennyiség 1 171 804 darab az első negyedévre. Dél-Koreában ezzel 0,7 százalékkal esett vissza az értékesítési volumen, a világpiacokon azonban 10,9 százalékos növekmény tapasztalható, amely ellensúlyozta a hazai piac gyengélkedéseit.   

A Hyundai hazai termelése főként a megnövekedett fix költségeket generáló hétvégi leállások miatt csökkent az első negyedév során. Amennyiben azonban sikerül megoldani a helyi problémákat, a fizetőeszközökre vonatkozó előzetes pozitív prognózisok helytállóak lesznek és a Hyundai továbbra is erőteljes értékesítési eredményeket tud felmutatni Kínában és Brazíliában, akkor a vállalat jövőre vonatkozó eredményei tovább javulhatnak.    


A Hyundai előrejelzései szerint a több fejlődő piacokat magában foglaló főbb piacokon továbbra is lassulni fog a növekedés a szorosabb versenyhelyzetnek és bizonytalan üzleti környezetnek köszönhetően. mindazonáltal a Hyundai célja, hogy erősítse minőségi növekedési célkitűzését, amelynek keretében a vállalat több lokális stratégiai modell bevezetését, az értékesítési és vevőszolgálati hálózatának újraszervezését és agresszív marketingkampányok lebonyolítását tervezi.

Néhány ilyen erőfeszítés jelenleg is folyamatban van, amelyek eredményei már látszanak is. A Hyundai első saját brazil üzeméből októberben kigördült HB20 modell összesen öt helyi elismerésben részesült, köztük a modell lett a 2013-as Év Autója Brazíliában. Az értékesítési hálózat megerősítésével a Hyundai európai és indiai piaci részesedése tovább emelkedik, miközben Amerikában a továbbfejlesztett minőségre épülő elkülönült marketingstratégiának köszönhetően az 1991. óta értékesített Elantra elérte a 2 milliós darabszámot.

Forrás: wsj.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei