Angliában a flottaértékesítésre koncentrál a Hyundai


A Hyundai az elmúlt négyévnyi szárnyalása után idén csak enyhe növekedésre számít Angliában is, ahol az európai átlagos növekedésnél is jobban teljesített a márka.

A tavaly bemutatott új modelleknek is köszönhető siker után a koreai márka a 2013-as évben megpróbálja megszilárdítani eddigiekben elért eredményeit, mielőtt továbblépne. A Hyundai angol flottaértékesítési csapata a néhány évvel ezelőtti 9 főről idénre már 25 főre bővült, amelyet a képviselet újonnan kinevezett flottaértékesítési vezetője, Martin Wilson irányít. 


A flottaértékesítők mellett létrehozták a szerződéses bérlettel, valamint a lízinggel foglalkozó menedzseri posztokat is. Idén akár 30 új flottaértékesítési központ jöhet létre az ország 154 tagot számláló márkakereskedelmi hálózatában, ahol a kiválasztott kereskedők hozzáférhetnek a kutatási adatokhoz, a termék adatbázishoz, valamint speciális képzéseken vehetnek részt.


„Mostanra új modelljeinkből felállítottunk egy platformot, amelyhez kapcsolódóan új csatornák beiktatásával fejleszteni fogjuk flottaértékesítési programunkat.” – mondta Martin Wilson. ”A flottaértékesítési csapatunk immár sokkal jobban felkészült annak érdekében, hogy országos és helyi hálózatok, üzletfelek részére mind az értékesítésben, mind a vevőszolgálatban a legjobb ajánlatokat kínálhassák. A Hyundai szerződéses bérletét az ALD Automotive-val közös partnerkapcsolat révén hoztuk létre, amelynek eredményeként 2011. óta megnégyszereződtek eladásaink, ám ezen a területen is tovább kívánjuk fejleszteni ajánlatainkat.” 


„A Hyundai az elmúlt 48 hónap során rendre túlszárnyalta az iparág átlagát.” – mondta Tony Whitehorn, a Hyundai UK ügyvezetője a piaci sikerekről. ”Tavaly piaci részesedésünk elérte a 3,63 százalékot, amely 18,1 százalékkal múlta felül a 2011-es értéket. Négy modellünk is több, mint 10 ezer példányban kelt el az országban. Első koreai gyártóként bekerülhettünk Angila 10 legkeresettebb márkái közé, amelyben jelentős szerepet játszott a flottaértékesítés, amely tavaly a teljes eladásunk 40 százalékát tette ki.” 


Whitehorn szerint az ötéves, kilométerkorlát nélküli garancia tette igazán kiemelkedővé a márkát a flottapiacon, hiszen a Vauxhall élettartam-garanciájával ellentétben a Hyundai garanciája átruházható a második tulajdonosra is, arról nem is beszélve, hogy a Kia hét év vagy 150 ezer kilométerre vonatkozó garanciájával ellentétben a Hyundai garanciája lehetővé teszi, hogy akár évente 45 ezer kilométernél többet is autózzanak egy négy éves flottabeszerzés keretében. 


Hozzátette, hogy a márka jelenlegi modellkínálatának jelentős részét Európában tervezték és gyártják és az új i10 és i20 modellek törökországi gyártásával a Hyundai nagyobb arányban kínál helyi gyártású modelleket, mint néhány európai gyártó.


„Stratégiánk részeként idén minden tekintetben fejleszteni kívánjuk flottaajánlatainkat, amelynek keretei között kifejezetten a Hyundaira szakosodott tréningprogramokat kínálunk a márkakereskedői hálózat számára.” – mondta Wilson. „A végső célunk olyan teljes szolgáltatáscsomagot kínálni meglévő és új ügyfeleink számára, amelyek számukra teljes mértékben megfelelőek, így maximálisan elégedettek lehetnek velünk és termékeinkkel egyaránt.” 


Wilson elmondta azt is, hogy sikereikhez a kéklámpás flották értékesítése jelentősen hozzájárult, amely a jövőben is növekvő piaci szegmens. „Eddig mintegy 2 500 darab járművet szállítottunk a rendfenntartó szerveknek, valamint a mentőszolgálatoknak. Ez a piac még mindig növekszik, ezért kiegészítő forrásokat biztosítottunk a megfelelő ellátás érdekében.”

Forrás: fleetnews.co.uk

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei