Minden rekordot megdöntött a Hyundai Amerikában



A Hyundai Motor America márciusi eladási eredményei alapján a vállalat első negyedéves teljesítménye a Hyundai amerikai történelmének legjobbjává lépett elő.

A Hyundai márciusban 68 306 autót adott át ügyfeleinek, amely csak két százalékkal volt kevesebb, mint a Hyundai tavalyi legjobb hónapjának eredménye, miközben 30 százalékkal haladták meg az előző, februári eredményt. Ezzel új negyedéves eladási rekord született.

„Remek márciusunk volt.” – mondta Dave Zuchowski, a Hyundai értékesítési elnök-helyettese. „Ez egyértelműen az Elantra modellünk nagyobb készletéből adódott, amely az alabamai üzemben bevezetett harmadik műszaknak, az északi országrész javuló időjárási helyzetének, valamint vásárlóink visszanyert bizalmának köszönhető.”

Zuchowski elmondta, hogy a termékpaletta legkiemelkedőbb tagja továbbra is az Elantra, amelyből márciusban 26 153 darab fogyott, amely 33 százalékkal több, mint a tavaly márciusi értékesítési mennyiség. Emellett a Sonata Hybrid is rekordot döntött, mivel ebből a modellből 13 százalékkal többet, 2 006 darabot értékesítettek idén márciusban.


Érdekesség, hogy a flottavásárlások aránya 17 százalékos márciusi és 16 százalékos negyedéves arányával a legalacsonyabb szintű az amerikai autópiacon.  

„Az idei év márciusa hihetetlenül erős hónap volt számunkra, amellyel a Hyundai amerikai történelmének második legjobb havi eladását tudtuk realizálni a tavaly márciusi után.” – mondta John Krafcik, a Hyundai Motor America elnök-vezérigazgatója. „Miközben gyáraink továbbra is fáradhatatlanul azon dolgoznak, hogy az igényeknek megfelelő darabszámot állítsanak elő, még mindig a miénk Amerika egyik legkisebb készletértéke. A márciusi eredményben tükröződik az Elantra elérhetőbbé válása, ám az értékesítőink továbbra is sok Sonatát adnak el, amely még mindig a szegmens legkisebb készletforgási sebességgel (leggyorsabban eladott) rendelkező modellje.”  

A Cars.com adatai szerint az öt legnagyobb mennyiségben eladott középkategóriás limuzin (Honda Accord, Toyota Camry, Nissan Altima, Ford Fusion, és Chevrolet Malibu) forgalmazói 72 százalékkal nagyobb készletértékkel rendelkeznek, mint a Sonata kereskedői.


A Hyundai használtautó programjában márciusban eladott, bevizsgált Hyundai modellekből 6 715 darabot adtak el, amellyel együtt az első negyedéves eredmény 8 százalékkal haladja meg a tavalyi időszakot. Mára a Hyundai amerikai kereskedőinek 80 százaléka csatlakozott ehhez a programhoz, amelynek eredményeként a márka modelljeinek maradványértéke rekordszintre emelkedhettek. Ennek is köszönhetően az Elantra, Azera, és a Santa Fe Sport modellek az ALG maradványérték-bajnokaivá válhattak.

Forrás: prnewswire.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei