Prémium szalonokat nyithat a Hyundai Európában
A Hyundai a jövőben különleges, reprezentatív módon kíván
megjelenni Európa nagyvárosaiban, amelyről a vállalat európai központjának
vezetője beszélt nemrég.
„Európa metropoliszaiban jelenleg olyan helyszíneket
keresünk, amelyek alkalmasak lennének a márka csúcskategóriás modelljeinek
bemutatására.” – mondta Allan Rushforth a német Wirtshaftswoche magazinnak. Emellett
azt is elárulta, hogy a közeljövőben próbára teszik márkakereskedői
hálózatukat.
„Európai márkakereskedőink számát 2-300 darabbal csökkentjük
a jövőben.” – idézi a lap az igazgatót. Korábban Rushforth már bejelentette,
hogy a vállalat arra készül, hogy 2014-re kereskedőinek negyedét leváltja.
A lap információi szerint több, mint 5 ezer próbavásárlást
végeznek el annak érdekében, hogy ellenőrizzék a hálózat teljesítőképességét. Ebben
a tekintetben ugyanis a Volkswagennel szemben Rushforth komoly hiányosságokat
lát. „Egy új autót vásárolni szándékozó VW ügyfélnek vannak bizonyos elvárásai.”
– mondja a menedzser. Ezeket szerinte a Hyundai kereskedői nem mindig tudják
kielégíteni.
Általánosságban elmondható, hogy a Hyundai egyre inkább a
prémium irányba mozdult el annak érdekében, hogy ezzel is elkülönítse magát
saját testvérmárkájától, a Kiától. „Mindkettőjüknek meg kell találniuk saját
egyéniségüket.” – mondta erről Peter Schreyer, a Hyundai Group formatervezési
elnöke egy korábbi interjúban. Annak ellenére, hogy a két márka osztozik a padlólemezeken, a
végeredménynek eltérő karakterrel rendelkező modelleknek kell lenniük ahhoz,
hogy attraktívak legyenek eltérő igényekkel rendelkező vevők számára.
Forrás: kfz-betrieb.vogel.de
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!