Prémium szalonokat nyithat a Hyundai Európában



A Hyundai a jövőben különleges, reprezentatív módon kíván megjelenni Európa nagyvárosaiban, amelyről a vállalat európai központjának vezetője beszélt nemrég.

„Európa metropoliszaiban jelenleg olyan helyszíneket keresünk, amelyek alkalmasak lennének a márka csúcskategóriás modelljeinek bemutatására.” – mondta Allan Rushforth a német Wirtshaftswoche magazinnak. Emellett azt is elárulta, hogy a közeljövőben próbára teszik márkakereskedői hálózatukat.  

„Európai márkakereskedőink számát 2-300 darabbal csökkentjük a jövőben.” – idézi a lap az igazgatót. Korábban Rushforth már bejelentette, hogy a vállalat arra készül, hogy 2014-re kereskedőinek negyedét leváltja.


A lap információi szerint több, mint 5 ezer próbavásárlást végeznek el annak érdekében, hogy ellenőrizzék a hálózat teljesítőképességét. Ebben a tekintetben ugyanis a Volkswagennel szemben Rushforth komoly hiányosságokat lát. „Egy új autót vásárolni szándékozó VW ügyfélnek vannak bizonyos elvárásai.” – mondja a menedzser. Ezeket szerinte a Hyundai kereskedői nem mindig tudják kielégíteni.  

Általánosságban elmondható, hogy a Hyundai egyre inkább a prémium irányba mozdult el annak érdekében, hogy ezzel is elkülönítse magát saját testvérmárkájától, a Kiától. „Mindkettőjüknek meg kell találniuk saját egyéniségüket.” – mondta erről Peter Schreyer, a Hyundai Group formatervezési elnöke egy korábbi interjúban. Annak ellenére, hogy a két márka osztozik a padlólemezeken, a végeredménynek eltérő karakterrel rendelkező modelleknek kell lenniük ahhoz, hogy attraktívak legyenek eltérő igényekkel rendelkező vevők számára.  

Forrás: kfz-betrieb.vogel.de

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei