2018-ig marad a Hyundai kivetítő a Piccadilly-n
A Hyundai bejelentette, hogy további öt évre
meghosszabbították a londoni Piccadilly Circus óriási hirdetési felületének bérletét.
A Hyundai 2011. óta van jelen London egyik meghatározó,
turisztikai látványosságként is funkcionáló Piccadilly Circus-ön, amelynek
hatására jelentősen megnőtt a márka népszerűsége a szigetországban. Ennek nyomán
a Hyundai további öt évre, egészen 2018. októberéig meghosszabbította
szerződését.
„Immár két éve jelen vagyun a világhírű Piccadilly fényei között.” – mondja Tony Whitehorn, a Hyundai Motor UK ügyvezetője. „ Ezalatt az időszak alatt jelentősen tudtuk növelni eladásainkat és piaci részesedésünket az Egyesült Királyságban.”
2011. óta a járókelők számos innovatív márkafilmet és
termékvideót láthattak a kivetítőn. Az UEFA EURO 2012-es labdarúgó EB
tiszteletére a Hyundai a táblán megjelenő QR kódot használó saját
okostelefon-alkalmazással lehetővé tette a felhasználók számára saját, futball
témájú képeket készíteni a híres téren, majd azt közvetlenül közzétenni a
közösségi oldalakon.
„Az új ötéves szerződés lehetővé teszi a Hyundai márkakép
továbbépítését és lehetőséget biztosít számunkra képanyagainak és
információinak közlésére a világ egyik legjelentősebb és neves reklámozási
felületén.” – mondta Minsoo Kim, a Hyundai Motor Company tengerentúli marketing
csoportjának vezetője.
A londoni West End Piccadilly Circus terén felállított
reklámtáblákat rengeteg ingázó és turista láthatja nap, mint nap. A legutóbbi
felmérések szerint egy hét alatt a csúcsforgalom idején mintegy 2 millió ember haladt
el az ikonikus táblák előtt. Ebből 1,38 millió gyalogos, akiknek még több
lehetősége volt megcsodálni a reklámokat, növelve ezzel a Hyundai márka
megjelenését. Egy további felmérés bizonyítja a helyszín iránti globális érdeklődést,
hiszen az idelátogatók fele a tengerentúlról érkezik. A reklámtáblák
demográfiai elérése igen széles körben mozog, de az mindenképpen
megállapítható, hogy a látogatók háromnegyede 45 év alatti.
„A Hyundai elmúlt években elért értékesítési növekedése azon
új modelleknek köszönhető, amelyeket mind formai, minőségi és technológiai
értelemben is az európai célközönség részére fejlesztettünk ki. Most tovább kívánjuk
növelni a Hyundai iránti érdeklődést, amelyben a Piccadilly Circus kivetítője
kulcsfontosságú szerepet játszik az elkövetkezendő öt évben.” – mondta Tony
Whitehorn.
Tavaly 74 ezer autó eladásával a Hyundai legjobb évét
könyvelhette el Angliában, amelynek révén piaci részesedése 3,6 százalékra
emelkedhetett. A Hyundai Motor UK így a 2008-as 21. helyről mára Anglia tíz
legnagyobb importőre közé nőtte ki magát, idén áprilisban pedig 11,8 százalékot
javítottak a 2012. áprilisi értékesítési eredményekhez képest.
Forrás: cision.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!