2018-ig marad a Hyundai kivetítő a Piccadilly-n


A Hyundai bejelentette, hogy további öt évre meghosszabbították a londoni Piccadilly Circus óriási hirdetési felületének bérletét.

A Hyundai 2011. óta van jelen London egyik meghatározó, turisztikai látványosságként is funkcionáló Piccadilly Circus-ön, amelynek hatására jelentősen megnőtt a márka népszerűsége a szigetországban. Ennek nyomán a Hyundai további öt évre, egészen 2018. októberéig meghosszabbította szerződését.

„Immár két éve jelen vagyun a világhírű Piccadilly fényei között.” – mondja Tony Whitehorn, a Hyundai Motor UK ügyvezetője. „ Ezalatt az időszak alatt jelentősen tudtuk növelni eladásainkat és piaci részesedésünket az Egyesült Királyságban.”

2011. óta a járókelők számos innovatív márkafilmet és termékvideót láthattak a kivetítőn. Az UEFA EURO 2012-es labdarúgó EB tiszteletére a Hyundai a táblán megjelenő QR kódot használó saját okostelefon-alkalmazással lehetővé tette a felhasználók számára saját, futball témájú képeket készíteni a híres téren, majd azt közvetlenül közzétenni a közösségi oldalakon.

„Az új ötéves szerződés lehetővé teszi a Hyundai márkakép továbbépítését és lehetőséget biztosít számunkra képanyagainak és információinak közlésére a világ egyik legjelentősebb és neves reklámozási felületén.” – mondta Minsoo Kim, a Hyundai Motor Company tengerentúli marketing csoportjának vezetője.

A londoni West End Piccadilly Circus terén felállított reklámtáblákat rengeteg ingázó és turista láthatja nap, mint nap. A legutóbbi felmérések szerint egy hét alatt a csúcsforgalom idején mintegy 2 millió ember haladt el az ikonikus táblák előtt. Ebből 1,38 millió gyalogos, akiknek még több lehetősége volt megcsodálni a reklámokat, növelve ezzel a Hyundai márka megjelenését. Egy további felmérés bizonyítja a helyszín iránti globális érdeklődést, hiszen az idelátogatók fele a tengerentúlról érkezik. A reklámtáblák demográfiai elérése igen széles körben mozog, de az mindenképpen megállapítható, hogy a látogatók háromnegyede 45 év alatti.

„A Hyundai elmúlt években elért értékesítési növekedése azon új modelleknek köszönhető, amelyeket mind formai, minőségi és technológiai értelemben is az európai célközönség részére fejlesztettünk ki. Most tovább kívánjuk növelni a Hyundai iránti érdeklődést, amelyben a Piccadilly Circus kivetítője kulcsfontosságú szerepet játszik az elkövetkezendő öt évben.” – mondta Tony Whitehorn.

Tavaly 74 ezer autó eladásával a Hyundai legjobb évét könyvelhette el Angliában, amelynek révén piaci részesedése 3,6 százalékra emelkedhetett. A Hyundai Motor UK így a 2008-as 21. helyről mára Anglia tíz legnagyobb importőre közé nőtte ki magát, idén áprilisban pedig 11,8 százalékot javítottak a 2012. áprilisi értékesítési eredményekhez képest.



Forrás: cision.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei