Továbbra is lendületben a Hyundai
Az ACEA szervezet adatai szerint a Hyundai 2013. első öt
hónapja során a tavalyi időszak 3,3 százalékával szemben idén 3,5 százalékos
piaci részesedést szerzett, amelyet meg is kíván őrizni egészen az év végéig.
A Hyundai 36 468 darabos májusi értékesítési eredménye
0,4 százalékkal haladja meg a 2012. májusi eredményt, miközben a teljes európai
autópiac 5,9 százalékkal esett vissza. „Az európai autópiac eredményei egyre szorosabb
viszonyban függnek a fiskális politika döntéseitől.” – mondta Allan Rushforth,
a Hyundai Motor Europe alelnöke. „Az újautó-vásárlók mindinkább gazdaságos
modelleket keresik a károsanyag-kibocsátáson alapuló adózási politika hatására.
Ez segíti az olyan vállalatokat, mint a Hyundai és ez meglátszik az i20, i30 és
i40 eladásainkon.”
„Miközben a fogyasztói bizalom folyamatosan emelkedik, a
vásárlások egy jelentős hányadát halasztják el a vásárlók a bizonytalan európai
gazdasági helyzet következtében. Arra számítunk, hogy egy természetes, lassú növekedés
veszi majd kezdetét az idei év utolsó negyedévében.” – teszi hozzá Rushforth.
Az IHS Global Insight gazdasági elemző cég adatai szerint a
Hyundai modellek népszerűsége enyhén növekszik az európai autópiac kulcsfontosságú
szegmenseiben. 2013 áprilisáig az új i20 részesedése a kisautók között 2,2-ről
2,7 százalékra, míg az új i30 részaránya a kompaktok között 4,5 százalékról 4,8
százalékra növekedett. Egy kategóriával feljebb a Hyundai még jobban
teljesített, hiszen az i40 modell piaci hányada a tavalyi 4,0 százalékról 6,2
százalékra ugrott.
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!