Facebook rajongóit jutalmazta a Hyundai Szaúd-Arábiában



A Hyundai márkát Szaúd-Arábiában forgalmazó Mohamed Yousuf Naghi vállalat Facebook oldalának 200 ezer rajongóját egy különleges járművel ünnepelte meg.

A közösségi oldalon elért sikert a vállalat egy olyan akcióval ünnepelte, amelynek során a felhasználók feltöltött fotóit egy i40 kombi karosszériájára ragasztották, majd adtak minden résztvevőnek 30 másodpercet arra, hogy megtalálja sajátját az autón. A tíz leggyorsabb, vagy inkább szemfüles résztvevőt ajándékokkal jutalmazták.   


A vállalat büszke arra, hogy ügyfeleivel szoros kapcsolatban állhat a közösségi oldalakon, a Facebookon és Twitteren keresztül. Az ünneplés célja sem csupán a további rajongók megszerzése volt, hanem egyben a vállalat internetes közösségi megjelenésének első évfordulója is, így az elmúlt egy év során gyűjtött rengeteg rajongó erős jelenlétre utal a közösségi médiában.  


„A Mohamed Yousuf Naghi Hyundainál mindig őszinte, nyitott kapcsolatra törekszünk ügyfeleinkkel, így stratégiai fontosságú olyan munkatársak felvétele, akik képesek megfelelő minőségű szolgáltatást nyújtani ügyfeleink számára.” – mondta Hazm Jamjoom, a Mohamed Yousuf Naghi Hyundai alelnöke.

Forrás: saudigazette.com.sa

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei