Facebook rajongóit jutalmazta a Hyundai Szaúd-Arábiában
A Hyundai márkát Szaúd-Arábiában forgalmazó Mohamed Yousuf
Naghi vállalat Facebook oldalának 200 ezer rajongóját egy különleges járművel ünnepelte
meg.
A közösségi oldalon elért sikert a vállalat egy olyan
akcióval ünnepelte, amelynek során a felhasználók feltöltött fotóit egy i40
kombi karosszériájára ragasztották, majd adtak minden résztvevőnek 30
másodpercet arra, hogy megtalálja sajátját az autón. A tíz leggyorsabb, vagy
inkább szemfüles résztvevőt ajándékokkal jutalmazták.
A vállalat büszke arra, hogy ügyfeleivel szoros kapcsolatban
állhat a közösségi oldalakon, a Facebookon és Twitteren keresztül. Az ünneplés
célja sem csupán a további rajongók megszerzése volt, hanem egyben a vállalat
internetes közösségi megjelenésének első évfordulója is, így az elmúlt egy év
során gyűjtött rengeteg rajongó erős jelenlétre utal a közösségi médiában.
„A Mohamed Yousuf Naghi Hyundainál mindig őszinte, nyitott
kapcsolatra törekszünk ügyfeleinkkel, így stratégiai fontosságú olyan
munkatársak felvétele, akik képesek megfelelő minőségű szolgáltatást nyújtani
ügyfeleink számára.” – mondta Hazm Jamjoom, a Mohamed Yousuf Naghi Hyundai alelnöke.
Forrás: saudigazette.com.sa
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!