Ausztráliában is kapható lesz az új Hyundai Genesis
A Hyundai Australia megerősítette, hogy idén ősztől a
kontinensen is kapható lesz a Genesis limuzin, amely minden bizonnyal sokat
javít majd a márka megítélésén.
A második generációs Hyundai Genesis előbb tavaly Dél-Koreában,
majd az idei Detroiti Autószalonon mutatkozott be, amely tradicionálisan hátsókerék-hajtású
és összkerékhajtású benzinmotorosként érkezik Ausztráliába. A limuzint a
jövőben érkező kétajtós Genesis Coupe követi, ám ennek paraméterei egyelőre nem
ismertek.
A Genesis ausztrál változatát kétféle motor hajthatja: egy
3,8 literes, 311 lóerős V6, amely hátsókerék-meghajtást kap, míg az 5,0 literes
422 lóerős V8-ashoz összkerékhajtás társul. Az új modell a márka legjobb
minőségű anyagait, legújabb technológiáját kapja, amelynek futóművét a Hyundai
Australia fejlesztői épp a helyi igényekhez igazítják.
Az immár jobbkormányosként elérhető új Genesis új tervezésű
multi-link hátsó futóműve a nagyszilárdságú acél használatának köszönhetően 37,7
százalékkal merevebb, mint elődje. A limuzin fedélzetén olyan biztonsági
berendezések is megtalálhatóak lesznek, mint a távolságtartó és vészfékező
sebességszabályozó, holttér-figyelő, sávtartó asszisztens, stb.
„A Genesis a Hyundai márka globális zászlóshajója, ezért
nagy örömünkre szolgál, hogy első alkalommal készül jobbkormányos változat,
amely lehetővé teszi a modell ausztrál forgalmazását is.” – mondta John
Elsworth, a Hyundai Australia ügyvezetője. „Ez a korszerű autó tökéletesen illusztrálja
a Hyundai képességeit, amely elérhetőbb árának is köszönhetően akár az európai
konkurensekkel is versenyre kelhet.” – tette hozzá.
Bill Thomas, a Hyundai Australia PR vezetője megerősítette,
hogy megkezdődött a luxuslimuzin kormányművének és felfüggesztéseinek finomhangolása,
amely szavai szerint az elkövetkező hónapok „egyik legkiterjedtebb és
legintenzívebb helyi tuningprogramunk lesz, amit valaha csináltunk.”
Mindazonáltal valószínű, hogy a harmadik negyedévben
bevezetésre kerülő új Genesis kezdetben csak a hátsókerék-meghajtású 3,8 V6-os
motorral és nyolcfokozatú sebességváltóval kerül forgalomba, mivel az 5,0
literes V8-as modellnek még nem készült el a jobbkormányos változata, így az
csak a későbbiekben lesz elérhető.
Forrás: carsguide.com.au, caradvice.com.au
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!