Egy üveg sör juttatta dobogóra a Hyundai WRC autóját


Az antialkoholista Thierry Neuville a Mexikó-rali utolsó szakaszát követően egy üveg sörnek köszönhetően tudott csak visszajutni a szervizcsapatához.

Ahelyett, hogy a raliszponzor Corona sörével ünnepelték volna meg a Hyundai Shell WRT első dobogós helyezését, Neuville inkább a Hyundai i20 WRC-be töltötte azt. Amikor ugyanis a célba érkezés után elindultak vissza a 33 km-re lévő szervizbázisra, az autó hűtője kilyukadt.


„Körülbelül 3-4 kilométert tehettünk meg, amikor észrevettem, hogy a motor hőfoka nagyon magas és ekkor tudtam, hogy bajban vagyunk. Elég stresszes helyzet volt” – mondta Neuville, aki félreállt, majd Nicolas Gilsoul navigátorával közösen levették az első lökhárítót azért, hogy könnyebben hozzáférjenek a hűtőhöz, hogy eltömítsék a szivárgást. „Sikerült elég gyorsan megoldanunk, viszont az elfolyt hűtővíz pótlására mindent felhasználtunk, ami az autóban volt. Szerencsére a célban kaptunk néhány sört, ami most jól jött.”    


A páros néhány kilométerrel később ismét megállt, hogy még több mexikói sört öntsenek a motorba.

„Tényleg megpróbáltam nyugodt maradni és mondogattam, hogy minden rendben, de amikor még 25 kilométerre voltunk a szerviztől, azt hittem, itt a vég. De miután ismét megálltunk, a hőfok elindult lefelé és tudtam, minden rendben lesz.”


Szerencsére ennek ellenére időben megérkeztek ahhoz, hogy átvegyék a Hyundai első dobogós díját a csapat harmadik futamán. Ezek után joggal merül fel a kérdés: Neuville a maga által fogadott alkoholtilalmat feloldotta az esti ünnepléskor? „Egyelőre nem, de bármikor megváltoztathatom a véleményem” – mondta nevetve.

Forrás: wrc.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei