GENF 2014: Hatmillió Hyundai Európában
A Hyundai az idei Genfi Autószalonon hivatalosan is
bejelentette, hogy az Európában eladott autóinak száma átlépte a hatmilliót.
A Svájcban zajló 2014-es Genfi Autószalonon a Hyundai Motor
az új modellként bevezetett Genesis és a jövőbemutató Intrado tanulmány mellett
bejelentette, hogy a vállalat hatmillió új autót adott el Európában, amely hatalmas
mérföldkőnek tekinthető a Hyundai történetében.
A Hyundai 1977-ben kezdte meg autóinak értékesítését ebben a
régióban. A vállalat értékesítési lendülete a bővülő európai választékkal együtt
járó kereslet hatására fokozatosan növekedhetett. A Hyundainak 19 évébe telt,
mire eladta első egymillió autóját Európában, amelyet követően rohamosan
csökkent az újabb mérföldkövekhez szükséges idő, a legutóbbi egymillió darabot
csupán két év alatt érték el.
A Hyundai az évtized végére 5 százalékos piaci részesedést
szeretne elérni, amely törekvését a tevékenység minőségének fejlesztése és a „Terméklendület
2017”
elnevezésű új modellek hulláma támogatja.
„A Terméklendület 2017 az új generációs i10 bemutatkozásával
vette kezdetét 2013 végén és az elkövetkező három éven belül további több, mint
20 új modell vagy modellváltozat érkezik” – mondta Mark Hall, a Hyundai Motor
Europe marketingosztályának alelnöke. „Új modelljeink legújabb hullámával még
több szegmensben teszi vonzóvá a gondosan megtervezett Hyundai modelleket. Előrejelzéseink
szerint ezen keresztül a Hyundai az elkövetkező 36 hónapon belül eljuthat a
hétmillió eladott autóig.”
A kereskedelmi rendszerbe, a fejlesztőközpontba, gyártásba
és motorsport létesítményekbe fektetett több mint 3 milliárd eurós beruházásával
a Hyundai valódi európai autómárkává vált. A regionális befektetések sikereit
alátámasztva mára a Hyundai Európában eladott autóinak 95 százalékát a vállalat
Európában, a németországi Rüsselsheimben található európai
fejlesztőközpontjában tervezik és fejlesztik és 90 százalékukat a régióban
található két gyártóbázison – Csehországban és Törökországban gyártanak.
A Hyundai ezen felül a márka ismertségét és elismertségét is
fejlesztette, így az angol Tate múzeummal, valamint a FIFA és UEFA labdarúgó
szervezetekkel kötött hosszú távú együttműködés segíti a Hyundai márka potenciális
ügyfeleinek elérését.
A Hyundai jelenlegi európai kínálatában megtalálható az új
generációs i10, az i20, az ix20, az új generációs i30 és az új ix35, amelyeket
mind Európában gyártanak, illetve a paletta részét képzi még az i40, a Veloster,
az új generációs Santa Fe, valamint a keleti régióban az új Elantra is.
A focivébé tiszteletére bemutatott Go! Brasil limitált szériával
kiegészített szériagyártású modellkínálat mellett a Hyundai Genfben kiállította
a világ első sorozatgyártású üzemanyagcellás modelljét, az ix35 Fuel Cellt,
valamint a Hyundai Motorsport i20 WRC raliautójának egy példányát is.
Forrás: globalpr.hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!