GENF 2014: Hatmillió Hyundai Európában


A Hyundai az idei Genfi Autószalonon hivatalosan is bejelentette, hogy az Európában eladott autóinak száma átlépte a hatmilliót.

A Svájcban zajló 2014-es Genfi Autószalonon a Hyundai Motor az új modellként bevezetett Genesis és a jövőbemutató Intrado tanulmány mellett bejelentette, hogy a vállalat hatmillió új autót adott el Európában, amely hatalmas mérföldkőnek tekinthető a Hyundai történetében.

A Hyundai 1977-ben kezdte meg autóinak értékesítését ebben a régióban. A vállalat értékesítési lendülete a bővülő európai választékkal együtt járó kereslet hatására fokozatosan növekedhetett. A Hyundainak 19 évébe telt, mire eladta első egymillió autóját Európában, amelyet követően rohamosan csökkent az újabb mérföldkövekhez szükséges idő, a legutóbbi egymillió darabot csupán két év alatt érték el.


A Hyundai az évtized végére 5 százalékos piaci részesedést szeretne elérni, amely törekvését a tevékenység minőségének fejlesztése és a „Terméklendület 2017” elnevezésű új modellek hulláma támogatja.

„A Terméklendület 2017 az új generációs i10 bemutatkozásával vette kezdetét 2013 végén és az elkövetkező három éven belül további több, mint 20 új modell vagy modellváltozat érkezik” – mondta Mark Hall, a Hyundai Motor Europe marketingosztályának alelnöke. „Új modelljeink legújabb hullámával még több szegmensben teszi vonzóvá a gondosan megtervezett Hyundai modelleket. Előrejelzéseink szerint ezen keresztül a Hyundai az elkövetkező 36 hónapon belül eljuthat a hétmillió eladott autóig.”


A kereskedelmi rendszerbe, a fejlesztőközpontba, gyártásba és motorsport létesítményekbe fektetett több mint 3 milliárd eurós beruházásával a Hyundai valódi európai autómárkává vált.  A regionális befektetések sikereit alátámasztva mára a Hyundai Európában eladott autóinak 95 százalékát a vállalat Európában, a németországi Rüsselsheimben található európai fejlesztőközpontjában tervezik és fejlesztik és 90 százalékukat a régióban található két gyártóbázison – Csehországban és Törökországban gyártanak.   

A Hyundai ezen felül a márka ismertségét és elismertségét is fejlesztette, így az angol Tate múzeummal, valamint a FIFA és UEFA labdarúgó szervezetekkel kötött hosszú távú együttműködés segíti a Hyundai márka potenciális ügyfeleinek elérését.   


A Hyundai jelenlegi európai kínálatában megtalálható az új generációs i10, az i20, az ix20, az új generációs i30 és az új ix35, amelyeket mind Európában gyártanak, illetve a paletta részét képzi még az i40, a Veloster, az új generációs Santa Fe, valamint a keleti régióban az új Elantra is.  

A focivébé tiszteletére bemutatott Go! Brasil limitált szériával kiegészített szériagyártású modellkínálat mellett a Hyundai Genfben kiállította a világ első sorozatgyártású üzemanyagcellás modelljét, az ix35 Fuel Cellt, valamint a Hyundai Motorsport i20 WRC raliautójának egy példányát is.

Forrás: globalpr.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését