Kívül-belül leplezetlenül az új Hyundai i20


A Hyundai európai fejlesztőközpontja előtt parkoltak le a mérnökök az új i20-szal, amelyről szemfüles fotósok az eddigi legjobb fotókat tudták készíteni.

A prototípusokat takaró, méretre szabott ponyvákat általában pántokkal és cipzárakkal rögzítik az autó karosszériájára, hogy azok megfelelően illeszkedjenek és menet közben se váljanak le. Nagy hátrányuk, hogy a cipzárak miatt nehéz hozzájutni az autó csomagteréhez, hiszen előbb a plusz takarótól kell megszabadulni, csak ezután tudják felnyitni a rakteret.  


Éppen ezt használta ki a mellékelt fotókat készítő lesifotós, amikor a Hyundai rüsselsheimi fejlesztőközpontjánál az új i20 csomagterébe pakoltak. A művelet során ugyanis teljes valójában láthatóvá vált az új kisautó hátsó kialakítása.


A teljesen új, szokatlan vonalú hátsó lámpatest mellett a C oszlop is láthatóvá vált, amelynek kialakítása azt a látszatot kelti, mintha abban ablak kapott volna helyet, ám a korábbi kémfotók alapján már tudjuk, hogy ez csak álca.  


A hátsó kialakítás mellett sikerült lencsevégre kapni az új i20 belső terét is, amelynek kialakítása jóval nagyobb autókat idéz. A műszeregység rajzolata alapján akár a napokban bemutatott Sonata modellből is származhatna, a kormánykerék a nemrég bemutatott i10 volánjára hasonlít, míg a műszerfal rajzolata hasonló, mint amit a jelenlegi Kia cee’dben láthatunk.  


A műszerezettség és a nyomógombok alaposabb átvizsgálásával képet kaphatunk az új Hyundai i20 fejlett technológiájáról is, amely szintén túlmutat saját kategóriáján. A kisebb i10 modell példáját követve itt is megjelenik a fűthető kormánykerék, viszont a kategóriában elsők között lesz az új autóban sávelhagyásra figyelmeztető berendezés. Emellett motorleállító rendszer, automata klíma, parkolóradar és tolatókamera is helyet kap az új Hyundai i20 felszereltségi listáján.


A Volkswagen Polo, Ford Fiesta és társai ellen induló új Hyundai i20 motorpalettája várhatóan megegyezik majd a most futó generációéval, ám az szinte biztosnak látszik, hogy a modellből később egy erősebb, sportváltozatot is készítenek majd a Hyundai Motorsport közreműködésével, felhasználva mindazt a tudást, amelyet a márka a WRC rali világbajnokságban megszerzett.

Forrás: carscoops.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését