Kívül-belül leplezetlenül az új Hyundai i20
A Hyundai európai fejlesztőközpontja előtt parkoltak le a mérnökök
az új i20-szal, amelyről szemfüles fotósok az eddigi legjobb fotókat tudták
készíteni.
A prototípusokat takaró, méretre szabott ponyvákat általában
pántokkal és cipzárakkal rögzítik az autó karosszériájára, hogy azok
megfelelően illeszkedjenek és menet közben se váljanak le. Nagy hátrányuk, hogy
a cipzárak miatt nehéz hozzájutni az autó csomagteréhez, hiszen előbb a plusz
takarótól kell megszabadulni, csak ezután tudják felnyitni a rakteret.
Éppen ezt használta ki a mellékelt fotókat készítő
lesifotós, amikor a Hyundai rüsselsheimi fejlesztőközpontjánál az új i20
csomagterébe pakoltak. A művelet során ugyanis teljes valójában láthatóvá vált az
új kisautó hátsó kialakítása.
A teljesen új, szokatlan vonalú hátsó lámpatest mellett a C
oszlop is láthatóvá vált, amelynek kialakítása azt a látszatot kelti, mintha abban
ablak kapott volna helyet, ám a korábbi kémfotók alapján már tudjuk, hogy ez
csak álca.
A hátsó kialakítás mellett sikerült lencsevégre kapni az új
i20 belső terét is, amelynek kialakítása jóval nagyobb autókat idéz. A
műszeregység rajzolata alapján akár a napokban bemutatott Sonata modellből is
származhatna, a kormánykerék a nemrég bemutatott i10 volánjára hasonlít, míg a műszerfal
rajzolata hasonló, mint amit a jelenlegi Kia cee’dben láthatunk.
A műszerezettség és a nyomógombok alaposabb átvizsgálásával
képet kaphatunk az új Hyundai i20 fejlett technológiájáról is, amely szintén
túlmutat saját kategóriáján. A kisebb i10 modell példáját követve itt is
megjelenik a fűthető kormánykerék, viszont a kategóriában elsők között lesz az
új autóban sávelhagyásra figyelmeztető berendezés. Emellett motorleállító
rendszer, automata klíma, parkolóradar és tolatókamera is helyet kap az új
Hyundai i20 felszereltségi listáján.
A Volkswagen Polo, Ford Fiesta és társai ellen induló új
Hyundai i20 motorpalettája várhatóan megegyezik majd a most futó generációéval,
ám az szinte biztosnak látszik, hogy a modellből később egy erősebb,
sportváltozatot is készítenek majd a Hyundai Motorsport közreműködésével,
felhasználva mindazt a tudást, amelyet a márka a WRC rali világbajnokságban
megszerzett.
Forrás: carscoops.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!