Európában járt a Hyundai elnöke


A Hyundai Motor Group elnöke, Mong-koo Chung háromnapos látogatást tett Európában, amelynek során meglátogatta a vállalat fontosabb létesítményeit és találkozott a vezetőkkel is.

Ez az elnök első idei európai útja, legutóbb októberben látogatott a térségbe. Chung arra szólította fel a Hyundai helyi vezetőit és alkalmazottait, hogy átszervezéssel tegyenek meg mindent azért, hogy a régió gazdasági fellendüléséből a vállalat tőkét kovácsoljon. „Az autók iránti európai kereslet idén növekedni fog, ez pedig a versenyhelyzet soha nem látott fokozódását eredményezi majd” – mondta az elnök a regionális vezetőknek, miközben megtekintette a vállalat szlovák gyárát. „Ne csak helyzetünket próbáljuk megtartani. Új kihívásokra is fel kell készülnünk.”  


Összességében az európai autóeladásokat is jelentős mértékben érintette a hat évig elhúzódó gazdasági válság, ám már látszanak a fellendülés jelei az értékesítésben, így Chung kihangsúlyozta, hogy a Hyundai csoportnak most jó esélyei vannak jelenlétének fokozására. „Az elmúlt hat év során erőfeszítéseket tettünk európai értékesítésünk bővítésére, most azonban az itt elért eredményekre alapozva fokozni kell versenyképességünket és erősítenünk kell pozíciónkat” – mondta Chung.

Kihangsúlyozta továbbá a termelés rugalmasságát, amellyel a piac változó igényeire megfelelő választ lehet adni. Az elnök meglátogatta a csoport szlovák és cseh gyárát, amelyek egyenként 300 ezer feletti darabszámú Hyundai és Kia modelleket gyártottak tavaly, majd a német Hyundai létesítményekbe is ellátogatott.  


A termelőüzemekben tett látogatása után Chung a Hyundai offenbachi központjában az európai értékesítés stratégiájáról beszélt. „Fontos növelnünk népszerű modelljeink versenyképességét, miközben újabb típusainkhoz új marketingstratégiákat is ki kell dolgozzunk. Az új Genesis sikeres bevezetése által növelhetjük a márka elismertségét a régióban” – mondta Chung.


A Hyundai Motor Group számára növekszik Európa fontossága, főképpen azokon a piacokon, ahol mutatkoznak a fellendülés jelei. Még akkor is amikor az összpiac eladásai zuhantak, a csoport duplaszámjegyű növekedést tudott produkálni. A vállalat eladásai a 2007-es 560 ezerről 760 ezerre nőttek 2013-ra, amelynek során piaci részesedésük ugyanezen időszakban 6,2 százalékra növekedett. Az európai autóeladások tavaly hatéves mélypontjukra, 13,74 millió darabra csökkentek, ám piaci elemzők szerint ez a szám 2,9 százalékkal 14,14 millióra nőhet idén.  


„Az európai autógyártók, köztük a Volkswagen 20-30 új tömegmodellt kíván bevezetni idén, ezenfelül agresszív értékesítés-ösztönzőket hirdetnek meg, mint pl. alacsony kamatozású részletfizetési konstrukciók. A gyenge jenre építve a japán gyártók szintén különböző ösztönzőket ajánlanak és erősítik jelenlétüket a hibridkínálatuk bővítésével” – mondja Hyundai egyik képviselője.  

A gyorsan változó és kihívásokkal teli helyzetben a Hyundai a tavaly bemutatott i10 után idén bemutatja az új i20 modelljét, miközben a fontosabb városokban szélesíti értékesítési hálózatát és alacsony kamatozású részletfizetési programokat is elindít.

Forrás: koreatimes.co.kr

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését