Európában járt a Hyundai elnöke
A Hyundai Motor Group elnöke, Mong-koo Chung háromnapos
látogatást tett Európában, amelynek során meglátogatta a vállalat fontosabb
létesítményeit és találkozott a vezetőkkel is.
Ez az elnök első idei európai útja, legutóbb októberben
látogatott a térségbe. Chung arra szólította fel a Hyundai helyi vezetőit és
alkalmazottait, hogy átszervezéssel tegyenek meg mindent azért, hogy a régió
gazdasági fellendüléséből a vállalat tőkét kovácsoljon. „Az autók iránti
európai kereslet idén növekedni fog, ez pedig a versenyhelyzet soha nem látott
fokozódását eredményezi majd” – mondta az elnök a regionális vezetőknek,
miközben megtekintette a vállalat szlovák gyárát. „Ne csak helyzetünket
próbáljuk megtartani. Új kihívásokra is fel kell készülnünk.”
Összességében az európai autóeladásokat is jelentős
mértékben érintette a hat évig elhúzódó gazdasági válság, ám már látszanak a
fellendülés jelei az értékesítésben, így Chung kihangsúlyozta, hogy a Hyundai
csoportnak most jó esélyei vannak jelenlétének fokozására. „Az elmúlt hat év
során erőfeszítéseket tettünk európai értékesítésünk bővítésére, most azonban az
itt elért eredményekre alapozva fokozni kell versenyképességünket és
erősítenünk kell pozíciónkat” – mondta Chung.
Kihangsúlyozta továbbá a termelés rugalmasságát, amellyel a
piac változó igényeire megfelelő választ lehet adni. Az elnök meglátogatta a
csoport szlovák és cseh gyárát, amelyek egyenként 300 ezer feletti darabszámú
Hyundai és Kia modelleket gyártottak tavaly, majd a német Hyundai
létesítményekbe is ellátogatott.
A termelőüzemekben tett látogatása után Chung a Hyundai
offenbachi központjában az európai értékesítés stratégiájáról beszélt. „Fontos
növelnünk népszerű modelljeink versenyképességét, miközben újabb típusainkhoz
új marketingstratégiákat is ki kell dolgozzunk. Az új Genesis sikeres
bevezetése által növelhetjük a márka elismertségét a régióban” – mondta Chung.
A Hyundai Motor Group számára növekszik Európa fontossága,
főképpen azokon a piacokon, ahol mutatkoznak a fellendülés jelei. Még akkor is
amikor az összpiac eladásai zuhantak, a csoport duplaszámjegyű növekedést
tudott produkálni. A vállalat eladásai a 2007-es 560 ezerről 760 ezerre nőttek
2013-ra, amelynek során piaci részesedésük ugyanezen időszakban 6,2 százalékra
növekedett. Az európai autóeladások tavaly hatéves mélypontjukra, 13,74 millió
darabra csökkentek, ám piaci elemzők szerint ez a szám 2,9 százalékkal 14,14
millióra nőhet idén.
„Az európai autógyártók, köztük a Volkswagen 20-30 új tömegmodellt
kíván bevezetni idén, ezenfelül agresszív értékesítés-ösztönzőket hirdetnek meg,
mint pl. alacsony kamatozású részletfizetési konstrukciók. A gyenge jenre
építve a japán gyártók szintén különböző ösztönzőket ajánlanak és erősítik
jelenlétüket a hibridkínálatuk bővítésével” – mondja Hyundai egyik képviselője.
A gyorsan változó és kihívásokkal teli helyzetben a Hyundai
a tavaly bemutatott i10 után idén bemutatja az új i20 modelljét, miközben a
fontosabb városokban szélesíti értékesítési hálózatát és alacsony kamatozású
részletfizetési programokat is elindít.
Forrás: koreatimes.co.kr
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!