Interaktív kampánnyal népszerűsítik a Hyundai i10-et Németországban


Az új i10 piacra vezetési kampányának részeként a Hyundai egy különleges, interaktív X-Box  kampányt indított.

A Hyundai Motor Deutchland a Microsoft Advertising céggel közösen kidolgozott legújabb reklámkampányában a Microsoft játékkonzoljait reklámcsatornaként használják fel új modelljük bevezetésére.

A reklám középpontjában a különleges márkaélmény áll, amelynek keretében az X-Box játékosok személyes avatárjaikkal közvetlenül beléphetnek a Hyundai világába, ahol interaktív módon élhetik át az új i10 modellt. A reklámbannerre kattintással az érdeklődők képanyagokat, i10 háttérképeket tölthetnek le és megnézhetik a Hyundai i10 kampányfilmjét is.


Azok, akik megnézik a reklámfilmet, különleges ajándékként egy távirányítható i10-et kapnak avatárjukhoz. „A felhasználó élményét nem egy reklám szakítja félbe, hanem az az lémény része lesz. Az X-Boxon játszva aktív és koncentrált marad, nem pedig olyan passzívan hátradől, mint pl. egy tévéreklám esetén” – mondja Markus Frank, a Microsoft Advertising & Online részlegének vezetője.

Az Innocean Europe reklámügynökség által készített kampány április végéig fut az X-Boksz 360 játékkonzolon. A kampány további elemeként 30 másodperces tévé- és mozireklámokkal is népszerűsíti a modellt.   


Forrás: horizont.net

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését