Interaktív kampánnyal népszerűsítik a Hyundai i10-et Németországban
Az új i10 piacra vezetési kampányának részeként a Hyundai
egy különleges, interaktív X-Box kampányt
indított.
A Hyundai Motor Deutchland a Microsoft Advertising céggel
közösen kidolgozott legújabb reklámkampányában a Microsoft játékkonzoljait reklámcsatornaként
használják fel új modelljük bevezetésére.
A reklám középpontjában a különleges márkaélmény áll,
amelynek keretében az X-Box játékosok személyes avatárjaikkal közvetlenül
beléphetnek a Hyundai világába, ahol interaktív módon élhetik át az új i10
modellt. A reklámbannerre kattintással az érdeklődők képanyagokat, i10
háttérképeket tölthetnek le és megnézhetik a Hyundai i10 kampányfilmjét is.
Azok, akik megnézik a reklámfilmet, különleges ajándékként
egy távirányítható i10-et kapnak avatárjukhoz. „A felhasználó élményét nem egy
reklám szakítja félbe, hanem az az lémény része lesz. Az X-Boxon játszva aktív
és koncentrált marad, nem pedig olyan passzívan hátradől, mint pl. egy
tévéreklám esetén” – mondja Markus Frank, a Microsoft Advertising & Online
részlegének vezetője.
Az Innocean Europe reklámügynökség által készített kampány
április végéig fut az X-Boksz 360 játékkonzolon. A kampány további elemeként 30
másodperces tévé- és mozireklámokkal is népszerűsíti a modellt.
Forrás: horizont.net
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!