Az új Hyundai i10 még jobb értéktartást kínál
Öt vezető európai autóipari tanácsadó által végzett kutatások kimutatták, hogy a várakozások szerint az új generációs Hyundai i10 értéktartása felülmúlja az elődmodellét, és felveszi a versenyt számos elsődleges versenytárséval.
A CAP jelentése szerint az új generációs Hyundai i10 mellett döntő Nagy-Britanniai vásárlók a kategória legjobb értéktartására számíthatnak. Három év és 30.000 kilométer után a belépő kivitelű Hyundai i10 1,0 S eredeti vételárának 49,8 százalékát fogja érni, míg az azonos kivitelű előd ugyanezen értéke 38,9 százalék volt. A teljes modellpaletta kategóriaelső eredményeket hozott; a közepes felszereltségű S kivitel eredeti árának 50,3 százalékát őrzi meg, míg a csúcsmodell 1,2 literes Premium esetében ugyanez az érték 50,0%.
Az új generációs i10 versenytársaihoz mérten Franciaországban is versenyképes értéktartást kínál. A piacvezető L’Argus kiadvány elemzése szerint a közelmúltban bevezetett új modell vételárának 47,1 százalékát őrzi meg három év és 30.000 km után, olyan nagy nevű ellenfeleket győzve le, mint a Chevrolet, a Citroën, a Fiat, a Peugeot, a Renault és a Toyota gyártmányai.
Spanyolországban az új generációs i10 három év és 30 000 km után értékének akár 46 százalékát tartja meg az EurotaxGlass’jelentése szerint - ezzel az eredménnyel a kategória legtöbb modelljét megelőzi. Itt is számottevő a különbség az előző modellel szemben, amely ugyanezen idő alatt eredeti értékének 40 százalékát őrizte meg.
A Deutsche Automobil Treuhand (DAT) előrejelzése szerint egy alap felszereltségű, egyliteres új generációs i10 Classic Németországban akár 48,6 százalékos értéktartást mutathat fel 36 hónap és 30.000 km után. Ugyanezen idő alatt az 1,2 literes Style modell értéktartása 49,3%.
A legnagyobb olasz piacelemező ügynökség, a Quattroruote szerint az új generációs i10 1.0 Style modell eredeti értékének akár 35,2 százalékát is képviselheti - hat százalékponttal többet, mint az elődje.
Az új generációs i10 versenyképes tulajdonlási költségeit a kedvező biztosítási besorolás is csökkenti. A nagy-britanniai Thatcham Research az 1,0 literes motorral szerelt, új generációs i10-est az Első csoportba (a létező legkedvezményesebb besorolás), míg a német biztosító-tásaságok szövetsége (GDV - Gesamtverband der Deutschen Versicherungswirtschaft) az új generációs Hyundai i10-est a 12. csoportba sorolta, olyan meghatározó márkák konkurens gyártmányai elé, mint a Citroën, a Peugeot vagy a Renault.
"Az új generációs i10 Európa-szerte kalkulált, számottevően javult értéktartása is a Hyundai azon törekvését tükrözi, hogy teljes modellpalettánk tekintetében az elvárásokat meghaladó értéket kínáljunk vásárlóinknak. Az alacsony üzemeltetési költségek, a dinamikus stílus és az európai gyártási minőség, valamint a felsőbb kategóriát idéző felszereltségi és komfortszint révén az új generációs i10 még vonzóbb, megfizethető ajánlat a vásárlók számára" - mondta Allan Rushforth, a Hyundai Motor Europe alelnöke és ügyvezető igazgatója.
Ország
|
Modell-variáns
|
12 hónap/
10.000 km |
24 hónap/
20.000 km |
36 hónap/
30.000 km |
48 hónap/
40.000 km |
60 hónap/
50.000 km |
Németország
|
1.0 Classic
|
60,3%
|
54,2%
|
48,6%
|
43,3%
|
38,6%
|
1.2 Style
|
61,0%
|
54,9%
|
49,3%
|
44,1%
|
39,3%
| |
Nagy-Britannia
|
1.0 S
|
74,8%
|
61,2%
|
49,8%
|
41,6%
|
38,9%
|
1.2 Premium
|
75,7%
|
61,8%
|
50,0%
|
42,1%
|
39,5%
| |
Olaszország
|
1.0 Classic
|
52,0%
|
41,8%
|
33,3%
|
26,2%
|
20,4%
|
1.2 Style
|
54,2%
|
44,0%
|
35,5%
|
28,4%
|
22,6%
| |
Franciaország
|
1.0 Evidence
|
58,9%
|
55,5%
|
47,1%
|
38,9%
|
31,9%
|
1.2 Sensation
|
58,3%
|
54,7%
|
46,3%
|
37,9%
|
30,9%
| |
Spanyolország
|
1.0 Tecno
|
59,0%
|
52,0%
|
46,0%
|
41,0%
|
35,0%
|
1.2 AT Tecno
|
57,0%
|
50,0%
|
44,0%
|
39,0%
|
40,0%
|
Forrás: hyundai.hu
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!