A Hyundai márkaértéke emelkedett a leginkább
A dél-koreai Hyundai Motor Company márkaértéke hatalmasat
lépett előre, hiszen az a legutóbbi felmérés
szerint 24,4 százalékot növekedett.
Az Interbrand idén is összeállította a 100 legnagyobb
márkaértékkel rendelkező termékek, márkák listáját, amelynek idén egyértelműen
a Hyundai a győztese, amely az autóipari vállalatok közül a legnagyobb
mértékben, összesen 24,4 százalékkal növelte értékét, így a márkaneve immár 7,5
milliárd dollárt ér.
A Hyundai az elmúlt nyolc évben fokozatosan jutott egyre
magasabb szintre az Interbrand listáján. Amíg 2005-ben még a 84 helyen állt,
addig idén már az 52. helyet foglalja el olyan nagy márkanevek társaságában,
mint az Apple, a Google, vagy éppen az Amazon.
A vállalat az igen versenyképes piacon és a nehéz gazdasági
körülmények ellenére sikeresen növelte értékét, amelynek fő irányvonala
jelenleg a minőség javítása a Modern Premium márkakoncepció bevezetésével,
amelynek célja a legkedveltebb márkává válni, illetve a vásárlók elvárásain
felül teljesíteni.
Forrás: rushlane.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!