Megérkezett a frissített ix35
Már régóta tudni lehetett, hogy a Hyundai a népszerű ix35
átdolgozására készül, ám a koreai autógyártó most végre hivatalosan is
bejelentette az új modell érkezését.
Három évvel a Hyundai ix35 bemutatását követően a koreai
márka úgy érezte, itt az ideje egy kis fazonigazításnak. A Tucson utódjaként
annak idején megjelent ix35 külseje csak jóval kisebb mértékben változott, mint
azt az üzemanyagcellás kivitel alapján várni lehetett, kívülről az új színeken,
más rajzolatú könnyűfém felniken és színre fújt hűtőrácson felül mindössze a
LED nappali menetfények fényszóróba integrálása tűnik fel.
A kifejezetten Európának szánt új ix35 modell műszakilag
azonban külalakjánál lényegesen többet fejlődött, hiszen a hobbiterepjáró motorterébe
beköltözött az európai fejlesztésű 2,0 literes, közvetlen befecskendezéses
benzinmotor, amely még nagyobb teljesítményt és gazdaságosságot kínál, mint a
korábbi változat. Az „R” dízelmotor pedig még tisztább üzemű az alacsony
nyomású kipufogógáz-visszavezetésnek köszönhetően.
Az új ix35 megkapta a Hyundai háromállású FLEX STEER
kormányrásegítő-erő változtató rendszerét, amelynek köszönhetően az autó még
inkább megfelel az európai vásárlók igényeinek. Emellett megjelent a kínálatban
a Bi-Xenon fényszóró és a TFT Supervision műszeregység, amely még tökéletesebb irányíthatóságot
tesz lehetővé, miközben a belső tér anyagait is jobb minőségűre cserélték.
„Az új ix35 a Hyundai számára fontos modell Európában. Az
eredeti autó sikeressége nyomán fontos volt számunkra, hogy a továbbfejlesztéssel fenntarthassuk ezt a sikert. Az új ix35 stílusának, dinamzmusának és műszaki
felszereltségének javításával megőrzi sikeres karakterét, miközben
ügyfeleinek még többet kínál.” – mondta Allan Rushforth, a Hyundai Motor Europe
elnökhelyettese.
Az ix35 a Hyundai legjobban fogyó európai modelljévé vált,
amelynek sikeressége a mai napig töretlen – 2012. során 87 ezer darabot adtak el
belőle. Ez volt az a modell, amelyben először mutatkozott be a koreai márka „folyékony
szobrászat” formanyelve, amelynek legjellegzetesebb eleme a vállalat jelképének
számító hatszögletű első hűtőmaszk.
Az autó európaibb már aligha lehetne, hiszen a Hyundai Motor Europe németországi központjában fejlesztették
ki, gyártása pedig a Hyundai csehországi gyárában zajlik.
Forrás: cision.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!