Megérkezett a frissített ix35



Már régóta tudni lehetett, hogy a Hyundai a népszerű ix35 átdolgozására készül, ám a koreai autógyártó most végre hivatalosan is bejelentette az új modell érkezését.  

Három évvel a Hyundai ix35 bemutatását követően a koreai márka úgy érezte, itt az ideje egy kis fazonigazításnak. A Tucson utódjaként annak idején megjelent ix35 külseje csak jóval kisebb mértékben változott, mint azt az üzemanyagcellás kivitel alapján várni lehetett, kívülről az új színeken, más rajzolatú könnyűfém felniken és színre fújt hűtőrácson felül mindössze a LED nappali menetfények fényszóróba integrálása tűnik fel.  

A kifejezetten Európának szánt új ix35 modell műszakilag azonban külalakjánál lényegesen többet fejlődött, hiszen a hobbiterepjáró motorterébe beköltözött az európai fejlesztésű 2,0 literes, közvetlen befecskendezéses benzinmotor, amely még nagyobb teljesítményt és gazdaságosságot kínál, mint a korábbi változat. Az „R” dízelmotor pedig még tisztább üzemű az alacsony nyomású kipufogógáz-visszavezetésnek köszönhetően.


Az új ix35 megkapta a Hyundai háromállású FLEX STEER kormányrásegítő-erő változtató rendszerét, amelynek köszönhetően az autó még inkább megfelel az európai vásárlók igényeinek. Emellett megjelent a kínálatban a Bi-Xenon fényszóró és a TFT Supervision műszeregység, amely még tökéletesebb irányíthatóságot tesz lehetővé, miközben a belső tér anyagait is jobb minőségűre cserélték.

„Az új ix35 a Hyundai számára fontos modell Európában. Az eredeti autó sikeressége nyomán fontos volt számunkra, hogy a továbbfejlesztéssel fenntarthassuk ezt a sikert. Az új ix35 stílusának, dinamzmusának és műszaki felszereltségének javításával megőrzi sikeres karakterét, miközben ügyfeleinek még többet kínál.” – mondta Allan Rushforth, a Hyundai Motor Europe elnökhelyettese.   

Az ix35 a Hyundai legjobban fogyó európai modelljévé vált, amelynek sikeressége a mai napig töretlen – 2012. során 87 ezer darabot adtak el belőle. Ez volt az a modell, amelyben először mutatkozott be a koreai márka „folyékony szobrászat” formanyelve, amelynek legjellegzetesebb eleme a vállalat jelképének számító hatszögletű első hűtőmaszk.

Az autó európaibb már aligha lehetne, hiszen a Hyundai Motor Europe németországi központjában fejlesztették ki, gyártása pedig a Hyundai csehországi gyárában zajlik.

Forrás: cision.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei