Visszavásárlási programot indított a Hyundai Kanadában



A Hyundai Auto Canada is bevezeti a már Magyarországon is működő visszavásárlási programot, amelynek során az autóvásárlónak 30 napja van eldönteni, hogy elégedett a vásárolt autójával, vagy sem.

Kanadában egyelőre a Sonata modellre érvényes az a program, amelynek lényege, hogy a vásárlónak 30 nap áll rendelkezésére, hogy eldöntse, a megfelelő autót választotta-e. Amennyiben mégsem volna elégedett, abban az esetben visszaadhatja a járművet és visszakapja a jármű vételárát anélkül, hogy bármilyen használati díjat kellene fizetnie. A vállalat emellett a Sonata garanciaidejét is megnövelte, az eddigi 5 év, vagy 100 ezer kilométerről 7 év, vagy 120 ezer kilométerre.

A „Hyundai Ígéret” (Hyundai Promise) névre keresztelt kezdeményezéssel a vállalat további rövidtávú biztonságot nyújt ügyfelei részére a visszavásárlási védelemmel, hosszabb távon pedig a garancia meghosszabbítása nyújthat megfelelő védelmet az autóvásárlók számára.   

Forrás: Hyundai Holding Hungary
„Annyira biztosak vagyunk abban, hogy a Sonata 30 napon belül megnyeri ügyfeleit, hogy amennyiben mégsem, hajlandóak vagyunk visszafizetni az árát.” – mondta John Vernile, a Hyundai Auto Canada értékesítési és marketing vezetője. „Megnéztük, mit kínálnak a Sonata konkurensei és láttuk, hogy a modell mindenben versenyre kelhet a piac legjobbjaival is, így nyugodt szívvel vállalhatjuk fel ezt a programot. Az autóvásárlás nagy döntés, így biztosítani szeretnénk ügyfeleinket, hogy a legjobb döntést hozták és büszkék lehetnek új Sonata modelljükre. A Hyundai Ígéret programmal most is és hosszú távon is elégedettek lehetnek.” – tette hozzá.     

A program a Sonata és a Sonata Turbo modellekre érvényes, a Hybrid változatra nem vonatkozik. A vásárlóknak a 7. és a 30. nap között an lehetősége élni a visszavásárlással abban az esetben, ha a sértetlen autóval nem tesznek meg 2 ezer kilométernél többet. Emellett a tényleges szándék bizonyítására a pénzvisszafizetés feltétele, hogy egy másik, nem Hyundai márkaképviselettől rendelkezzenek egy másik új jármű megrendelését bizonyító okirattal.


„Nem tudunk arról, hogy bárki más az iparágban hasonló visszafizetési akciót kínálna." – mondja Vernile. „A vásárlóink elégedettsége miatt indítottuk el ezt a kampányt, ezért sem számolunk fel semmilyen díjat vagy büntetést, amennyiben úgy döntenek, mégsem szeretnék megtartani az autót. Ezzel valóban újabb, magasabb szintre emeljük ügyfeleink autóvásárlási biztonságát és biztosak vagyunk abban, hogy a legjobb döntést hozták az új Sonata választásakor.”

Forrás: newswire.ca

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei