Visszavásárlási programot indított a Hyundai Kanadában
A Hyundai Auto Canada is bevezeti a már Magyarországon is
működő visszavásárlási programot, amelynek során az autóvásárlónak 30 napja van
eldönteni, hogy elégedett a vásárolt autójával, vagy sem.
Kanadában egyelőre a Sonata modellre érvényes az a program,
amelynek lényege, hogy a vásárlónak 30 nap áll rendelkezésére, hogy eldöntse, a
megfelelő autót választotta-e. Amennyiben mégsem volna elégedett, abban az
esetben visszaadhatja a járművet és visszakapja a jármű vételárát anélkül, hogy
bármilyen használati díjat kellene fizetnie. A vállalat emellett a Sonata
garanciaidejét is megnövelte, az eddigi 5 év, vagy 100 ezer kilométerről 7 év,
vagy 120 ezer kilométerre.
A „Hyundai Ígéret” (Hyundai Promise) névre keresztelt
kezdeményezéssel a vállalat további rövidtávú biztonságot nyújt ügyfelei
részére a visszavásárlási védelemmel, hosszabb távon pedig a garancia meghosszabbítása
nyújthat megfelelő védelmet az autóvásárlók számára.
Forrás: Hyundai Holding Hungary |
„Annyira biztosak vagyunk abban, hogy a Sonata 30 napon
belül megnyeri ügyfeleit, hogy amennyiben mégsem, hajlandóak vagyunk
visszafizetni az árát.” – mondta John Vernile, a Hyundai Auto Canada
értékesítési és marketing vezetője. „Megnéztük, mit kínálnak a Sonata konkurensei
és láttuk, hogy a modell mindenben versenyre kelhet a piac legjobbjaival is,
így nyugodt szívvel vállalhatjuk fel ezt a programot. Az autóvásárlás nagy
döntés, így biztosítani szeretnénk ügyfeleinket, hogy a legjobb döntést hozták
és büszkék lehetnek új Sonata modelljükre. A Hyundai Ígéret programmal most is
és hosszú távon is elégedettek lehetnek.” – tette hozzá.
A program a Sonata és a Sonata Turbo modellekre érvényes, a
Hybrid változatra nem vonatkozik. A vásárlóknak a 7. és a 30. nap között an
lehetősége élni a visszavásárlással abban az esetben, ha a sértetlen autóval
nem tesznek meg 2 ezer kilométernél többet. Emellett a tényleges szándék
bizonyítására a pénzvisszafizetés feltétele, hogy egy másik, nem Hyundai
márkaképviselettől rendelkezzenek egy másik új jármű megrendelését bizonyító
okirattal.
„Nem tudunk arról, hogy bárki más az iparágban hasonló visszafizetési
akciót kínálna." – mondja Vernile. „A vásárlóink elégedettsége miatt
indítottuk el ezt a kampányt, ezért sem számolunk fel semmilyen díjat vagy
büntetést, amennyiben úgy döntenek, mégsem szeretnék megtartani az autót. Ezzel
valóban újabb, magasabb szintre emeljük ügyfeleink autóvásárlási biztonságát és
biztosak vagyunk abban, hogy a legjobb döntést hozták az új Sonata
választásakor.”
Forrás: newswire.ca
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!