Amerikában a Hyundai kereskedőkkel a legelégedettebbek
Az amerikai Nemzeti Automobil Kereskedők Szövetsége (NADA) nemrég nyilvánosságra hozta felmérését, mely szerint a vásárlók a Subaru, Lexus, valamint a Hyundai kereskedőkkel a legelégedettebbek.
A felmérés keretein belül vizsgálták az autógyártó stratégiáját, valamint azok viszonyát kereskedéseikkel szemben, valamint a franchise értékét, illetve személyzetét, melyek a kereskedéseket látogatják. A végeredmény a kereskedés és az autógyártó viszonyát határozza meg.
Ahogyan az elmúlt időszak korábbi két felmérésében, úgy most is a Hyundai állhatott a dobogó legfelső fokára. Mögötte a Subaru végzett, maga mögé utasítva a Lexust, amely legutóbb még a második helyen állt.
A top 10-es listán a Volkswagen, Porsche, Audi, Toyota, Mercedes-Benz, Honda és a Cadillac márkák találhatóak még meg.
A Lexus a felmérés azon részében diadalmaskodott, amelyben azt vizsgálták, hogyan viszonyulnak a kereskedők saját autógyártójuk stratégiája iránt. A Lexust a Toyota és a Hyundai követte.
A Hyundai kereskedői érzik leginkább úgy, hogy az autógyártónak fontosak, ezt követi a KIA a Lexus-szal.
Néhány márka képviselője azonban nem érzi, hogy számítana az ő hozzájárulása a vállalat döntéshozóinak. Ilyenek a Suzuki, BMW és Mini kereskedések, míg a Toyota, a Lexus, Valamint a Subaru márkáknál érezhető leginkább az autógyártói értékelés.
Összességében 14700 kereskedést vizsgáltak meg a felmérés során Amerikában, melyeknek fele válaszolt a kérdésekre.
Forrás: egmcartech.com