A Hyundai a Toyota előtt Németországban


Dél-Korea legnagyobb autógyártója, a Hyundai Motor Company lett a legnagyobb ázsiai autómárka tavaly Németországban, értékesítési eredményeivel megelőzte a japán Toyota Motort is.  

A  német VDIK szerint Hyundai Motor 86866 autót adott el 2011. során Németországban, miközben a Toyota 83204 autót értékesített

A Hyundai értékesítési eredményei a 2010-es 74287 darabról 16,9 százalékkal ugrottak meg tavaly, mely eredményével történelme során először verte meg a Toyotát az igényes német autópiacon.

A dél-koreai márka európai piaci részesedése 0,2 százalékkal emelkedett, így tavaly 2,7 százalékon állt, mellyel a német piacon a 10. helyen állnak az európai és amerikai autógyártók után.

A Hyundai leányvállalata, a KIA Motors Corporation 42065 járművet adott el tavaly, mellyel 14,9 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi eredményét.

A vállalat a tavalyi év végén exkluzív forgalmazási rendszert vezetett be Németországban annak érdekében, hogy a piaci jelenlétét tovább növelje és az új i30, illetve i40 modellek népszerűségét tovább fokozza.

A német autópiac egészében 8,8 százalékkal bővült tavaly, összesen 3,17 millió jármű eladásával.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei