A Hyundai csoport egyre több nagy autót ad el Európában


A Hyundai és a KIA márkák, közösen a Hyundai Motor Group jövedelmezősége egyre növekszik Európában, mivel a piaci elemzők szerint a vállalat rekordszámú nagyobb kategóriás autót ad el a két koreai márka típusaiból. 

2009-ben a csoport Európában 579780 járművet értékesített, melynek 79,5 százaléka kis- vagy középkategóriás típus volt. A vállalat eladásai 2010-ben 620372 darabra emelkedtek, ám a kis- és középkategóriás típusok aránya 3,7 százalékkal 75, 8 százalékra csökkent. 

Az elmúlt év első 11 hónapjának adatai alapján a kis- és középkategóriás autók értékesítési aránya tovább csökkent, a 642449 eladott jármű csupán 70,5 százaléka származott ezekből a kisebb típusokból. Az adatokból egyértelműen arra következtethetünk, hogy a vállalatcsoport egyre több nagyobb járművet ad el. 

A csoport képviselői szerint a nagyobb kategóriás járművek értékesítési arányának növekedése javíthatja a csoport jövedelmezőségét. 

„Az európai üzemekben készülő ix35/Tucson és a Sportage modellek vezető szerepet játszanak az eladási eredmények növekedésében.” – mondja a csoport képviselője. „Arra számítunk, hogy a nagyobb típusok értékesítési darabszámának növekedését még inkább elősegíti az i40 és az Optima modellek megjelenése, amely tovább növelheti jövedelmezőségünket.”

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei