A Hyundai Motor 700 ezer autót szeretne helyben eladni


Dél-Korea legnagyobb autógyártója, Hyundai Motor Company bejelentette, hogy idén 700 ezer autót kíván a hazai piacon értékesíteni, mely 2,4 százalékkal magasabb a 2011-ben elért eredménynél.

A Hyundai Motor tavaly 683570 darabot értékesített a helyi piacon, és a vállalat arra számít, hogy a szabadkereskedelmi egyezmények életbe lépésével és ezen keresztül a külföldi márkák előnyösebb feltételeivel idén növekedni fog a verseny, melynek hatásai a következő hónapokban nyilvánulnak majd meg.

„Az importautók térnyerésével versenyképességük jelentősen megnövekszik, így piaci részesedésük minden bizonnyal a Hyundai kárára növekszik majd, melyet a márka prémium vevőszolgálati akciókkal és új marketinggel próbál megtartani.” – mondta Ei-sun Chung, a vállalat elnök-helyettese Szöulban.

A jelenleg a helyi piac 46 százalékát birtokló Hyundai tavaly 4,06 millió autót értékesített világszerte, mely 13 százalékkal magasabb az azt megelőző évi eredménynél.  

A Hyundai leányvállalata, a KIA Motors átlagosan 1,4 százalékos piaci bővülést remél az idei évre, vagyis a 2011-es 493003 darabnál többet, kereken 500000 autót kíván értékesíteni idén a hazai piacon. Amennyiben ez így alakul, meg tudja tartani a jelenlegi 33 százalékos piaci részesedését a vállalat.

Az ágazati szakértők szerint mindkét vállalat szolid növekedésre számít 2012-ben, mely jelzi óvatosságukat a gazdasági bizonytalanságok miatt.

Forrás: koreaherald.com

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei