Főszerepben a Hyundai


Talán vannak néhányan köztetek, akik tudják, hogy – Amerikán kívül – Indiában is rengeteg filmet gyártanak a régió mozilátogatói számára. Az egyik új produkcióban pedig feltűnően sok új Hyundai kapott epizódszerepet.

A szponzoráció nem meglepő, hiszen a „Don2” című produkció egyik főszereplője az a Shah Rukh Khan, akinek neve Indiában gyakorlatilag összefonódott a márkával, a Hyundai reklámjaiban előszeretettel szerepel a markáns arcú sztár.


Az akció- és üldözéses jelenetekben bővelkedő Don2 produkció igen sok jelenetében tűnik fel a Hyundai márka Sonata és Santa Fe modellje, melyeket természetesen a Hyundai Motor India bocsátott a stáb rendelkezésére.  

Természetesen a Hyundai más módon is segíti a film népszerűsítését, ezért minden Eon tesztvezetőnek jár egy „Don2” poszter is a vezetési élmény mellé, sőt sorsoláson vehetnek részt, ahol mozibelépők találnak gazdára.


„Mivel Shah Rukh Khan neve összefonódott a Hyundai márkával, ezért felkaroltuk új filmjét és segítünk népszerűsíteni azt. A sztárhoz hasonlóan az Eon, illetve más új modellünk is valamilyen szinten sztárnak tekinthető az indiai piacon. A kampánynak köszönhetően az ügyfeleinknek lehetősége van a kedvenc színészüket Hyundai autókban látni.” – mondta Arvind Saxena, a Hyundai Motor India marketingvezetője.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei