A Hyundai belép a strech limó piacra?


A nemrég megrendezett Las Vegas-i nemzetközi LCT Show keretein belül a Hyundai bemutatta saját fejlesztésű Equus modelljét, melyet az amerikai igényeknek megfelelően maximálisan megnyújtottak, így az teljes értékű strech limóvá vált.

Amerikában nagy hagyományai vannak ezen luxusjárműveknek és ennek megfelelően szite kizárólag hazai autógyártók, így a Caddillac az Escalade, illetve a Lincoln a Town Cara modelljeikkel uralják ezt a réspiacot.


Az évente megrendezésre kerülő LCT Show a világ legnagyobb ilyen jellegű kiállítása, ahol a limuzin- és utazásszervező cégek bemutathatják kínálatukat, illetve jó üzleteket is köthetnek egymással.  


„Örülünk annak, hogy az iparág érdeklődik a modelljeink iránt.” – mondta Richard Pipenhagen, a Hyundai Motor America vállalati értékesítési igazgatója. „A Genesis szolgáltatásaiban és árszínvonalában egyaránt versenyképes ajánlat lehet.”

Lehetséges, hogy a közeljövőben a strech limó piac is átalakul, a piaci viszonyok átrendeződhetnek…


Forrás: autonews.com

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei